Jag är med florist.
Jag är florist o ska själv börja planera vårat bröllop.
Hjälper er gärna om ni har några frågor.
Jag är florist o ska själv börja planera vårat bröllop.
Hjälper er gärna om ni har några frågor.
Hej floristen MilosMamma!
Jag undrar vilka blommor som är aktuella och därmed kanske också prisvärda i slutet av maj? Tänker på brudbukett såväl som bordsdekorationer. Tack på förhand!
vad är finast på borden. höga eller låga dekorationer. ens tor som löäper sig över hela långbord eller flera små? gärna med ljus i.
Kan man beställa runda oasisbollar? Eller måste man skära dem runda själv? Skulle behöva rätt stora runda bollar
svartvitabruden: På internet hittade jag olika former kommer bara inte ihåg vad sidan hette men bara att söka åp google
det är normala borf.långbord cirka 6 på var sida har jag för mig.
Oj, jag trodde jag var smart och skulle svara flera samtidigt, men det blev inte riktigt som jag tänkte med citatfunktionen... Hoppas ni kan läsa vad det står ändå*snopen*
Hej är ute efter blommor man kan ha i buketten som är av färgen burgundy (en mörk lila nästan vinröd färg). har bland annat sett orchideér i denna färg men vet inte vad som går att få tag i till ett rimligt pris i september.. någon som vet eller har nån idé?
jag ska gifta mig på alla hjärtans dag och "våra" färger blir lila, vitt och silver, vad kan man få ihop då som inte är allt för dyr?