Jag är med florist.
Jag är florist o ska själv börja planera vårat bröllop.
Hjälper er gärna om ni har några frågor.
Jag är florist o ska själv börja planera vårat bröllop.
Hjälper er gärna om ni har några frågor.
Undrar lite över vårblommor, vill ha en väldigt stilren bukett (ej droppbukett eller vad det heter ) med vita blommor av en eller max två sorter (gillar inte när buketter känns plottriga), och tycker inte om rosor. Vi gifter oss 16:e maj, är det för sent/tidigt för att vara säsong för vita tulpaner eller vit syren? Eller har ni någon annan blomma du vill rekommendera? Tack på förhand!
Tillägg: kallor vore jättefint i din bukett, men om det är viktigt med ett lågt pris ska du helt lägga den blomman åt sidan, för det är en exklusiv blomma om någon. Den där "rena enkla" buketten som så många vill ha kan lätt hamna på 1000 krutan vidare, när de ju måste förbeställas. Leta rätt på en trevlig florist och be om råd du tycker jag, för "klickar " det er emellan så blir det säkert jättebra!
Milos mamma: Hi hi, lycka till med baket!
Hjälp!
Planerar inför vårat bröllop i februari. Jag tycker det ser så coolt ut med bollbukett i band...vad kan man ha för blommor i den? Har inte hittat några bra bilder eller siter med just bollbuketter. Några erfarenheter?
Tack på förhand!
Åh lyckos dig. Pioner!!!! Finaste blomman som finns... Tyvärr dock inte i januari. :(
Oops, tänkte ju skriva kommentaren till "artist"... :)
För mig känns det inte så viktigt med en brudbukett av exotiska blommor. Jag hade tänkt mig en brudbukett av liljekonvaljer och murgröna. Vill gärna ha nån blomma som lyser upp buketten lite men vet inte vad. Har ni några förslag?