miss u skrev 2008-10-28 13:32:50 följande:
Låter som du har kommit igång riktigt bra med andra ord! Jag ska också göra alla trycksaker själv. Tycker det är så kul med sånt, så jag längtar tills jag får sätta ihop allt. Kommer säkert svära en del, men kommer bli så bra till slut, hoppas jag iaf. Vi kommer också skriva en liten kort text om varje person i festhäftet. Ett släktträd hade ju varit en kul idé. Blir kanske lite komplicerat i mitt fall då min svärfar är plastsyssling till min svåger (min systers man). Hängde du med på den? Alla: Idag har jag fått mer besked om Hamncafét! Pratade med den gamla ägaren som sa att den nya skulle ta över redan 1 nov. Han skulle ringa till henne omedelbart och nämna mitt namn så hon skulle ringa upp mig. Hoppas hon gör det snart! Verkade inte vara några problem att ta med egen alkohol och mat (enligt den gamla ägaren) så jag hoppas att den nya inte har nåt emot det heller. Sambon ska åka till Tyskland om lite drygt en vecka och shoppa inför bröllopet så det vore bra att få besked tills dess. Känns som det börjar släppa lite iaf!
Weeee! Grattis, vad kul att du har fått besked ang hamncafét! Suveränt!!
1 november är ju nu på lördag, så har du lite tur så ringer den nya ägaren redan på måndag!! Jag håller tummarna!!
Vore ju perfekt om ni kunde ta med er egen mat och alkohol om ni får vara på hamncafét!! Vad ska din sambo köpa för slags alkoholhaltiga drycker när han åker ner till Tyskland? Vart i Tyskland ska han åka till? Kiel kanske?