Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 4
Hej alla
Någon här som ska gifta sig under våren/sommaren 2009 i Malmötrakten?
Kan vara kul att få ihop en liten snackistråd =)
------
Tråden stängdes så nu fortsätter vi här
Hej alla
Någon här som ska gifta sig under våren/sommaren 2009 i Malmötrakten?
Kan vara kul att få ihop en liten snackistråd =)
------
Tråden stängdes så nu fortsätter vi här
Nu har vi hittat stället vi ska beställa vår tårta/bakelser ifrån! Tasty House! Vilka underbara bakelser de har där! Och bra pris, 20 kr/styck!
Nu har jag köpt min klänning. Jag köpte den på Romantica. Helt underbara som jobbade där. Jag va inne på Palm Design de va också helt underbara där. Jag hittade en på vart ställe. Men man måste välja och då välde jag den på Romantica. Bild & Skor finns i galleriet Har även köpt tiaran som jag har i håret.
MammaMiaa, jättestilig klänning!!!! Och jättesöta skor! Köpte du skorna där med?
älskarlivet, det hade jag inte ens tänkt på!!! måste jag ju kolla på!! vad blir det för typ av tårta du ska ha?
Ja jag köpte skor där Rainbow Angel De hade rea på skor inne på Romantica. & en del brudklänningar.
Vi ska troligen ha bakelser med vi chokladmousse och någon hallon/jordgubbskräm inuti. Det var den vi gillade bäst båda två!
*torkar dreglet och knuffar in tungan* MUMS!!!!
idag är det tre månader kvar för min del =)))
Folk vi träffade i helgen upplyste oss glatt om att "nu är det bara 8 veckor kvar!" Vi bad dem genast omformulera detta till 2 manader, det känns mycket längre med 2 manader än 8 veckor Känner stressen komma smygande.....
hur går planeringarna då?
Själv är jag stressad över inbjudningarna.....väntar fortfarande på översättningen!!! *surar lite*
Vilket språk ska du översätta dem till? Kanske man kan hjälpa till lite?
Jag ska skriva våra inbjudningar ikväll är det tänkt så att de är färdiga att skicka imorgon...måste till posten och köpa frimärken!