Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 4
Hej alla
Någon här som ska gifta sig under våren/sommaren 2009 i Malmötrakten?
Kan vara kul att få ihop en liten snackistråd =)
------
Tråden stängdes så nu fortsätter vi här
Hej alla
Någon här som ska gifta sig under våren/sommaren 2009 i Malmötrakten?
Kan vara kul att få ihop en liten snackistråd =)
------
Tråden stängdes så nu fortsätter vi här
Idag får förhoppningsvis alla inbjudningarna!! Blir spännande å se om någon hör av sig! De flesta vet dock om det redan men ändå!! Nu är de ju inbjudna!
Är dock en inbjudan jag inte är riktigt säker på om jag ska skicka så den ligger hemma! Är en vän som stått mig väldigt nära sen många år men något har hänt under de senaste 7-8 månaderna så det känns osäkert men hur vår vänskap kommer fortsätta! lite tråkigt eftersom det var han som fick mig att flytta hit ner till Skåne för ganska precis 3 år sen!
Så spännande!!!
Har ni skrivit osa till er eller har ni något värdpar som ska ta emot svaren?
På fredag ska jag beställa min klänning!!! *längtar*
Eftersom jag vill ha kontroll på allting så satte vi OSA till oss!! Men min sambo tyckte att hans mamma skulle ta den uppgiften men jag har hellre koll på det själv!! Sen vet jag ju hur min sambo är när hans mamma ringer å hon skulle väl då ha hört av sig oftare!! haha...
Hej alla
Vi ska gifta oss den 25 april och jämfört med er känner jag mig väldigt oplanerad fortfarande. Men jag tänkte kolla om någon har ett bra tips på var man kan göra en enkel men fin håruppsättning i Malmö till inte ett alltför högt pris. Är det någon som har en idé?
Har Gilda öppet pa lördagar? Jag har varit pa Gilda i Malmö flera ganger. Om man inte har problem med att behandlas i samma rum som manga andra sa ar det verkligen toppen. Det ar sa skont att bli lite ompysslad och det kostar inte sa mycket, kan verkligen rekommenderas. Dock har jag aldrig hört om haruppsattningar dar, hur hittar man det? Finns det pa hemsidan?
Hej alla!
Vi ska gifta oss den 8/8 i Löddeköpinge kyrka. Jag längtar till lördag då vi ska på mässan. Det kommer att bli super mysigt. Jag har hört att man kan testa champange på mässan. Och bli fotad om att kanske bli omslags tjej på allt om bröllop. Någon som vet vilka klädbutiker som kommer att vara på mässan.
nä det är ju klart! dumma jag blandar ihop make up och håruppsättning!!! gilda har nog inte hår nej... sorry!!!