Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 4
Hej alla
Någon här som ska gifta sig under våren/sommaren 2009 i Malmötrakten?
Kan vara kul att få ihop en liten snackistråd =)
------
Tråden stängdes så nu fortsätter vi här
Hej alla
Någon här som ska gifta sig under våren/sommaren 2009 i Malmötrakten?
Kan vara kul att få ihop en liten snackistråd =)
------
Tråden stängdes så nu fortsätter vi här
Det kostar 100 kr eller något sådant!
Nu har vi varit och tittat på vigselring till mig! Har hittat två favoriter, en finns på Caroli Juvel och en annan på MK Juvel. Väldigt trevligt bemötande på båda ställena!
På fredag ska jag ut och titta efter klänning. Jag vill ha en benvit klänning med röda inslag. Någon som tittat i Malmös brudbutiker och sprungit på någon sådan klänning?
Inträdet kostar 150kr per dag. Går att lösa biljett billigare via www.alltombrollopsmassan.se/v2/index.php&chronoformname=paypal_antal&Itemid=122
Vi fixade våra förlovningsringar hos MK Juvel på gågatan och ska antagligen även köpa vigselring genom dem. De är så suveränt trevliga!!!
Tekla har brudklänningar där man kan få detaljer i färg...
Vad ligger priserna på för teklas brudklänningar?
Tror de ligger runt 8.000:-
ok, det tycker jag är alldeles för mycket, tyvärr.. Vill ge max 4500-5000..
Vi köpte våra vigselringar igår!! Tjohooo!
gifter oss 1 augusti i hököpinge kyrka, bor i vellinge men älskar denna stora fina kyrka, håller på med inbjudningskorten som skall skickas i februari.
Åh, jag gillar verkligen Hököpinge kyrka, den är jättefin! Vi håller också på med inbjudningskorten(vi tänkte skicka dem i januari - långväga gäster) och med hemsidan med all info som gästerna behöver.Vi köpte våra vigselringar igår...det är sjukt spännande att märka hur man kommer närmare och närmare dagen D!