• GladaEmma

Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 4

Hej alla

Någon här som ska gifta sig under våren/sommaren 2009 i Malmötrakten?

Kan vara kul att få ihop en liten snackistråd =)

------
    Tråden stängdes så nu fortsätter vi här

• Svar på tråden Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 4
  • stl48

Jag skulle också vilja prisa Karin på Palmdesign lite.
    Jag var där och provade halterneck-klänningar, tänkte att det är snyggt när man har lite mer byst och former

• stl48

Hoppsan! Kom visst åt fel knapp

fortsätter min historia nu:
    Det var inte Karin som hjälpte mig men hon gick förbi mig och frågade: Ska du ha den hårfärgen när du gifter dig?
    Jajemansan sa jag och hon for ut på lagret och kom tillbaka men världens finaste klänning (Bella, Cookie i ivory)
    Så det hela slutade med att jag köpte en tub-klänning, så det blev inte som jag hade tänkt utan muycket bättre tack vare Karin

• Josefin 2009

Men vilken go' story! Vad kul att du hittade den rätta - vilket märke är Bella förresten? Jag blev nyfiken och försökte hitta klänningen på internet med fick bara upp en massa annat. Har du bild?

stl48 skrev 2009-01-09 13:42:47 följande:
    Hoppsan! Kom visst åt fel knapp fortsätter min historia nu:Det var inte Karin som hjälpte mig men hon gick förbi mig och frågade: Ska du ha den hårfärgen när du gifter dig?Jajemansan sa jag och hon for ut på lagret och kom tillbaka men världens finaste klänning (Bella, Cookie i ivory)Så det hela slutade med att jag köpte en tub-klänning, så det blev inte som jag hade tänkt utan muycket bättre tack vare Karin

• stl48

Har lagt upp två bilder i mitt galleri men hur gör man det synligt?? När jag tittar på min sida så finns det ingen ikon för galleriet. Jag är ingen höjdare på datorer

• stl48

Tjoho!
    Jag klurade själv ut hur man gör galleriet synligt. Lite nöjd...

• Josefin 2009

Oj vad fin du var i den! Väldigt fint med släpet och draperingen, ser ut att passa dig väldigt bra i modellen. Och färgen är ju helschysst, lite softad liksom. Jag gillar ivory, benvit etc, min är inte heller vit.

Beträffande ett synligt galleri så tog det ett litet tag innan jag hajade hur man skulle göra också. Det känns som om hälften av alla som är med på bröllopstorget missat att göra sitt galleri synligt än vilket inte är så konstigt med tanke på att det inte precis är tydligt att man måste gå in i "inställningar" för att klicka för denna funktion innan galleriet visas för alla. Jag tror att det är massor med medlemmar som går runt och tror att de har ett fullt synligt galleri när de i själva verket inte har det!

• stl48

Ja, jag känner mig jättefin fast jag är modell större och det är ju det viktigaste

Tycker också att det är lite väl klurigt, det här med inställningarna. Det framgår ju inte precis hur man ska göra.

• Lillkotten

Hej pa er igen. Sen borjan pa november har mitt liv varit kaos eftersom jag erbjods ett utlandsuppdrag pa ca 4 manader som jag inte ville tacka nej till sa den 24:e nov akte jag till Spanien och jobbar nu har fram till siste mars. Detta har inneburit att brollopsplaneringen har kommit lite i skymundan minst sagt. Det ar inte helt idealiskt att jobba i Spanien till siste mars nar brollopsdatumet ar 25 april men det kommer fixa sig.

Sambon kan ju fixa en del och nu under julledigheten har jag varit hemma i Sverige och ordnat och donat en hel del. Alla inbjudningar ar klara, gjorde dem pa lille julafton och pa julafton innan vi akte till slakten. Skor till en kritvit klanning visade sig inte vara helt latt men det loste sig dagen innan nyar. Blommor ar konsulterat men behover inte bestallas forran i borjan pa april sa det ar lugnt. Kan helt enkelt ta det lugnt pa en hel del fronter nu....

Dock inte med vikten! Jag har gatt upp nanstans runt 5kg sen jag borjade i Spanien sa nu ar det viktnedgang som galler for fullt! Klanningen ar ju redan kopt, iofs med korsettsnorning, men jag ska ner till det jag vagde i borjan av november om det ska bli bra tror jag.

Har last era inlagg fran november till nu for att se hur det har gatt for er och det verkar ju lopa pa fint for alla. Gott nytt ar pa er!

• GladaEmma

Ska nog boka resan idag =)

• Lillkotten

Brollopsresan? Vad blir det for resmal?

Hur hade ni andra tankt gora med brollopsresa? Ska ni aka direkt efter brollopet eller vanta till senare pa sommaren eller hosten/vintern?

Vi vill aka i slutet av april/borjan pa maj men det ar tydligen en svar tid. Medelhavet har inte blivit sarskilt varmt men sasongen ar forbi pa de langvaga resmalen. Vi ville helst inte ha for dyrt heller. Just nu har vi en reservation till Thailand sa det lutar at att det blir det, norra delen i narheten av Bankok ar tydligen ok vadermassigt da och ligger inom var budget.

Svar på tråden Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 4