Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 4
Hej alla
Någon här som ska gifta sig under våren/sommaren 2009 i Malmötrakten?
Kan vara kul att få ihop en liten snackistråd =)
------
Tråden stängdes så nu fortsätter vi här
Hej alla
Någon här som ska gifta sig under våren/sommaren 2009 i Malmötrakten?
Kan vara kul att få ihop en liten snackistråd =)
------
Tråden stängdes så nu fortsätter vi här
Vi gifter oss i Kyrkheddinge kyrka, mellan Staffanstorp och Lund.
Var kan man hitta snygg vigselring i Malmö? Gärna någon lite mindre kedja, inte Guldfynd eller så..
När är bröllopsmässan i malmö?
Jag ska få min ring gjord av en guldsmed som heter Ingrid Trilk som har atelje i Malmö. Jag tog med en bild på en ring som jag vill ha och sen tar jag med guld från smycken som jag inte använder så kan man spara lite pengar på det. Jag ska gifta mig i sep-09 så jag har inte fått den gjord än men har varit inne och pratat med henne. Det blir förhoppningsvis jättebra.
Jag vill också gå på mässan! När är den???
Jag tror brollopsmassan ar helgen 31:a januari - 1:a februari pa Slagthuset.
Bröllopmässan i Malmö är lör-sön 31 jan - 1 feb på slagthuset!!!
Hej!
Jag gifter mig i maj! Ligger lite efter i planeringen men tar igen allt under januari=) Lokalen är bokad, mat osv fixat, klänning köpt.
Josefin 2009:
Vad tog hon för typ en vanligt brudbukett? Jag har sett hennes kreationer tidigare och de är urfina!
Malmöbrud 2009:
Jag vet faktiskt inte riktigt vad hon tar ännu ...En vän till mig fick sin bukett för 1500:- vilket jag tycker är helt ok, men det beror nog på vad för blommor man vill ha etc. Hon hade "EN" ros, - du vet de där buketterna som ser ut som att det är en enda jätteros(hon har en bild på en sådan på sin hemsida). Påminn mig så lovar jag att säga till när vi haft vår rådgivning! Den är i början av februari(8:e tror jag).
tjenis! vi gifter oss 25juli utanför Malmö...
Ska genast kolla upp om jag är ledig inför bröllopsmässan!! Kostar det inträde, vet ni?
jag hittar inte malmö här
www.brollopsmassan.se/bm/home.htm