Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 4
Hej alla
Någon här som ska gifta sig under våren/sommaren 2009 i Malmötrakten?
Kan vara kul att få ihop en liten snackistråd =)
------
Tråden stängdes så nu fortsätter vi här
Hej alla
Någon här som ska gifta sig under våren/sommaren 2009 i Malmötrakten?
Kan vara kul att få ihop en liten snackistråd =)
------
Tråden stängdes så nu fortsätter vi här
Vi kommer åka en vecka efter bröllopet. Kunde åkt dagen efter, men då flyget går 6.30 från Kastrup så ville vi inte det. Vi ville inte heller vänta hur länge som helst med resan, så det blir en veckas väntande!
Vi bokade två veckor på Samos igår =))) Underbart!
Vi åker 06.15 dagen efter bröllopet. Hem och byta om efter festen och sen Kastrup - perfekt!
Lillkotten: Kolla Egypten - där är nog säsong då...
Vad roligt! Vi åker också till Samos, två veckor, men väntar till en vecka efter bröllopet! Vi åker 21/6, var ska ni bo?
Så härligt. Vi ska bo i Pythagorion på hotell Naftilon - åker med Fritidsresor
aha, vi åker med Apollo och bor i Kokkari. Vi valde mellan Pythagorion och Kokkari, men valde som sagt Kokkari. Pratade med en kollega som är grek och han älskar Samos och sa att Kokkari är bästa orten, så det kändes bra att vi valde det!
Grekland är fantastiskt, jag skulle gärna akt dit men resebyraerna sa faktiskt allihop att det var lite tidigt att aka dit i slutet pa april om man var ute efter att bada i havet och det är det jag prioriterar mest.
Tack för tipset, ska kolla Egypten.
Hur löser ni det med sömn när ni ska aka 06.15 dagen efter bröllopet?
Dubai kan oxå funka i april tror jag.
Tja du - sömn... Får väl sova på flyget och sen vid poolen när vi kommit fram antar jag :P Haha
För oss blir det Madeira...ska bara få tag på dem jäklarna på resbolagen!! Dem sätter en i kö i evigheter!! *suris*
Reseproblemet ar lost, sambon har betalat in handpenningen pa Thailand sa det blir Thailand. Tur att han tar lite initiativ, jag bara velar. Dubai var over var budget, det hann jag kolla men tack for alla tips.
Trakigt att resbolagen strular for dig, lillabruden. Bor du sa att du kan ga in och prata med dem tycker jag det brukar ge mest, forutsatt att man far tag i en bra person som forstar vad man ar ute efter och ger flera forslag att valja pa.
Glada Emma: somn brukar losa sig, det ar ju inte riktigt det som ar prioriterat anda
Lillkotten - nä sömnen kan man ta igen sen när man kommit ner till varmare breddgrader.