• GladaEmma

Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 4

Hej alla

Någon här som ska gifta sig under våren/sommaren 2009 i Malmötrakten?

Kan vara kul att få ihop en liten snackistråd =)

------
    Tråden stängdes så nu fortsätter vi här

• Svar på tråden Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 4
  • älskarlivet

Vi gifter oss i Malmö i juni!

• GladaEmma

Josefin 2009

Jag har hittat en klänning jag verkligen gillar på Tekla. Ska dra med min mor dit så snart som möjligt =)

• Plummis83

Vi ska på mässan på slagthuset!! Ska bli spännande!!
    Vår fotograf sa att den mässan får man inte missa, ska tydligen vara en av de bästa och största mässorna inom bröllop!!!

• GladaEmma

Kom på att jag inte kan gå på mässan - flyttar den helgen... Himla synd - men jag hoppas att jag har det mesta fixat då ändå.

Var på mässan förra året och det är absolut en trevlig upplevelse!

• Josefin 2009

Åh vad bra! Tekla är ju en kanon-affär! Blir nyfiken, hur ser den ut?

• GladaEmma

Den är väldigt enkel... Hjärtskuren i urringningen. Har inte riktigt bestämt mig för hur jag vill göra med tyllet - det sticker ju ner nedanför, men jag får lite känsla av att det ser ut som att det ser ut som att det är underkjolen som sticker ner... Får se...

• GladaEmma

Jippie! Prästen är klar - det blev den vi (eeeh, jag) önskade =)))

• Josefin 2009

Jag och min blivande var inne hos floristen Anna Gouteva på Davidhalls torg. Vi har hört så himla mkt gott om henne. Åhhh vad fantastisk butik hon har!!! Det var det vackraste jag sett i blomsterväg! Vi bokade tid för en konsultation, och hon bara levde upp till alla förväntningar direkt; varm, personlig, proffsig, med massor av idéer! Hon ville veta allt om en själv, ens klänning(hon krävde att få se den!), tema, ja allt för att hon på bästa sätt skall kunna hjälpa till med att skapa en bukett/arrangemang som skall representera oss. Shit, alltså...jag vart bara helt såld.

• GladaEmma

Det låter ju underbart Josefin =)

• Josefin 2009

I know! Fasen vad kul det här är! Gött det med prästen förresten. Vilken kyrka? {#lang_emotions_smile}

Svar på tråden Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 4