• Nibla

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Har nu varit i stan. Fy fasen vad dålig snöröjning!!! Slask, slask, slask......

Sen blir jag mäkta irriterad på vissa spårvagnsåkare. Kan man inte låta folk gå av innan man själv ska dundra in?!?!?!
    Nåväl, fick i alla fall hjälp av en snäll herre att bära av vagnen (åkte en gammal spårvagn)

Hittade till slut en baddräkt, i sista affären jag var inne, dvs Stadium. Var först på KappAhl och där fick jag ta en baddräkt i stl 50 för att den skulle passa över bysten, så resten satt som en säck. Fattar inte riktigt de som designar underkläder, har man större storlek på kläder brukar man ju i regel också ha stor byst, men det verkar inte designers begripa.

På väg till bilen (parkerar hos svärisarna) slank jag in på Ebbes Hörna, en second handbutik som drivs av Stadsmissionen. Hittade ett par vita moonboots för 50 spänn. Fast det var REA och halva priset på allt så jag fick dem för 25! Som hittat!

• Nibla

Tez, fika i Foxland skulle funka för mig den 17:e. Det är en lördag va?

Ab, Usch bryta benet låter inte alls trevligt. Hoppas hon mår bra efter omständigheterna.
    Tror förresten jag såg R i röda bilen i rondellen nere i centrum igår vid 17.30, typ.

Nides, GRATTIS!!!!!!!!!!!!!! När blir bullarna färdiga, augusti?

Idag ska vi på föräldragrupp. Heimlich Manöver står på schemat.

• Nibla

Ab, Haha, då var det nog inte han. Det var mörkt.

Vad fasen ska du göra med Herr Linum?!?!

• Nibla

God Mörrning!

Dricker latte och äter leverpastejsmörgås. Var uppe vid 8 och skjutsade maken till tåget.

Idag ska vi p babysim, ska bli jätteskoj!

• Nibla

Frujj, Carma eller Tez,

HUr ändrar man så man får lite snyggare mönster på sidorna i blogspot? Håller på att skapa en ny blogg för lilltjejen, ska skrota min gamla tror jag.

• Nibla

Tack Carma för förklarningen om bakgrunden till bloggen. Det fanns ju hur mycket som helst att välja på ju.......

• Nibla

Gärna så tidigt som möjligt, men jag är också flexibel.

• Nibla

Är nu hemkommen från babysimmet, ska uppdatera bloggen lite senare, antagligen senare ikväll när maken kommer hem och visar mig hur man för över korten. Han svamlade nåt om nån USB-adapter, alltså inte samma procedur som med vår stora kamera.

Behöver er hjälp......
    Vi är bjudna på 30-årsfest. Det står "Klädsel: Party á la Las Vegas". Jag har visserligen varit i Las Vegas och där hade folk på sig allt från smoking till frasiga träningsoveraller. Hur hade ni tolkat detta?
    Vi har inte den bästa ekonomin just denna månaden, så jag har verkligen inte råd att köpa en stass för dyra pengar........

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas