• Nibla

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Frujj,
    Ärligt, vilket jäkla ärkepucko! Såna där omedgörliga människor som det inte går att resonera med är det värsta jag vet......fy!

Nu ska vi snart gå på promenad. Min höggravida väninna, som gått 9 dagar över tiden, kommer hit idag på lunch. Tänkte bjuda på lax, nån som har nåt bra recept?

• Nibla

frujj,
    instämmer i skrattet: *muhahahhahahhahahhahahah*

• Nibla

Hej!

Ni med blogspot: Jag har gått in på en sida och fått en kod för en besöksräknare, men vart i hela världen ska jag klistra in den? Om jag klistrar in den på html/Javascript så försvinner väl min fina bakgrund??

HELP!

• Nibla

Carma,
    Tack! Har nu fixat räknaren. En sak till.....jag vill ha ramar runt rubriken, runt inläggen, och runt länkarna till de andra bloggarna. Som du och Tez har på era sidor. Hur göra?

Ab,
    Kommer du ihåg reklamen för ett par år sedan med skådisen Roland Jansson (Göteborgare)?
    "Ni kvinnor pratar om att föda barn......" Så sitter han med en handuk över huvudet över en balja och andas vattenångor....haha! Tror det var för Echinea Gard.

• Nibla

Carma,
    Vi gav lillan gröt igår. Spyorna och bajset var inte nådigt.......

• Nibla

Nu har jag pimpat bloggen, Tack Carma!

• Nibla

Hej Linum!
    Kul att se dig här!

Jag är uppe med tuppen, hade tänkt mig en latte i stilla ensamhet medan Lillan sover, men icke! Nu är hon i sitt esse, trots att hon somnade vid 23.

Idag ska jag bädda rent, byta gardiner och promenera 5 km till mammafikan!

• Nibla

Uppe med tuppen....ja, jag medger att det lät illa!

Vet inte vilken tid vi bestämde.....får hoppas att Tez kommer in snart. Hon brukar ha kollen.

• Nibla

Har varit ambitiös.

Bäddat rent, bytt gardiner, dammsugit övervåningen. Bytt lillans vagga mot säng (bilder kommer på bloggen ikväll)

Nu blir det snart lunch, dillstuvad kyckling för mig och majs- och potatispuré för lillan. Sen ska vi ta oss ut på en långpromenad till en tjej i mammagruppen. Årets första mammafika!

• Nibla

Ab,
    Är tyvärr kass på fönster, det är N som sköter det här hemma! (Faktiskt sant!)

Piska mattor. Shit, det var längesedan jag gjorde det. Kanske kommer sen. Hur lång tid tar det att promenera till Kallebäck?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas