• Nibla

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Morsning korsning!

Är "uppe med tuppen". Haha! Sitter med min latte och tittar på min dotter när hon leker med sina fingrar. Riktigt underhållande faktiskt.....för mig åtminstone!

Idag ska vi in till stan och luncha med en kollega. Ska bli trevligt!

Ikväll blir det Let's Dance på TV. Nån som följer?

• Nibla

Tez,
    Jag tycker Morgan Alling är lite rolig. Sen tycker jag att det ser så roligt ut när Magnus Samuelsson dansar med lilla Annika Sjöö. Carl Jan kan ju vara rolig också.

Blondinbella undrar jag mest vad hon göra med. Går inte hon i skolan??

• Nibla

Tack för trevlig fika!

Släktingarna behagade dyka upp kl 16.45, när avtalad tid var kl 16. Sånt är sååååå störigt! Tidsoptimister som tycker deras tid är med värdefull än min. Kunde ju fikat med er längre ju!

Jag begriper mig inte på folk som STÄNDIGT är sena.....
    1. Är man mer än 15-20 min ringer man
    2. Vet man att man ska vara borta kl 16 så börjar man inte laga middag kl 15.30....

• Nibla

Kursen börjar kl 12.15. Det öppnar för allmänheten kl 12, men det är nog personal där nu, skulle jag tro.

Min väninna som gått 13 dagar över tiden åkte in till Förlossningen igår vid 18.30. Sitter som på spänn, vill ju att de ska höra av sig!
    Spännnande!

Har precis druckit en väldigt god latte! Kommer säkert fördricka mig på det......
    När vi handlade i fredags köpte jag Barista-mjölk. Vilken bullshit! Går precis lika bra med vanlig mjölk....

• Nibla

Jag tror inte det finns att låna faktiskt, kan hända har de till försäljning. L fick ett par i julklapp.

Konstigt att gruppen var borta från hemsidan idag.....och att den fanns med igår?

• Nibla

Jag var inne och kikade och jag hittar inget ställe där man kan se de olika kurstiderna.....

• Nibla

Tez,
    Japp, de fick en liten pojke idag kl 7.46!

• Nibla

Ab,
    Håller på och göra lasagnen du lagt upp på bloggen. Doftar ljuvligt!

• Nibla

Ab,
    Ja, lasagnen blev god, men som vanligt när jag gör något vegetariskt så känns det som det är något som fattas......

Idag ska vi på sångstund. Måste hämta bilen först som står nere på stationen. I detta sketväder....

• Nibla

Hej på er!

ska till och baka mandelbiscotti nu, vi fr fikagäster om en timma.

Vet inte när Bauti kommer tillbaka. Skulle väl vara borta tre veckor.....

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas