• Nibla

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Ab,
    Ja, det tror jag att jag ska göra! Satsa på nåt "icke bling-bling", för att sticka ut lite. Tyvärr är folket som ska på festen inte så roliga när det gäller sånt, utan ska alltid ha cocktailstasser och det allra senaste........

• Nibla

Carma,
    Jag försökte hitta på hemsidan men hittade ingen karta. Så jag slog på "Kyrka, Stenkullen" på hitta.se. Vet dock inte vilken av dem det är. Har mailat och frågat.

• Nibla

Slog in det på hitta.se men ingen karta hittades.....

Ab fab skrev 2009-01-12 14:46:02 följande:

olvers väg i Stenkullen
  • Nibla

Frujj,
    Haha!

Har inte bestämt om L ska med än. Hon har aldrig blivit bortlämnad förut, och är väldigt kinkig på kvällarna när det gäller nattning. Hon tar dock flaska och jag ska börja ge henne lite gröt så det är det inga problem med.......
    Kanske tar med henne ändå....

Jag har förvarnat svärisarna att de kanske får vara barnvakter. Svärfar säger då: "Ja, men vi ska vara borta på söndagen kl 17 så ni måste hämta henne innan dess".
    Hahahah!

• Nibla

Goddag!

Ska snart ut en promenad. Ska till ICA och köpa ingredienser till kyckling i dillsås, såg på TV igår när kocken lagade det. Såg så smarrigt ut!

Idag låg vi och drog oss lääänge, måste verkligen bli slut med det. Men lillan har vänt på dygnet, somnar sent.

• Nibla

Frujj, det var på TV4 så receptet finns på recept.nu. Sök på kyckling och dillsås så är det det första som kommer upp.

Blir det smarrigt lägger jag upp det på bloggen!

Kul med babysim, Lovisa sprattlade och vevade som bara den i vattnet och var sen helt utschasad när vi kom hem.

Dax för promenad i sketvädret!

• Nibla

Carma,
    Jag kommer inte heller in på den sida längre. Skumt!
    Såg att jag valt samma bakgrund som din pysselblogg. Sorry!

• Nibla

Ja, den skiter jag i nu! orkar inte rodda två.... hehe!

• Nibla

Frujj,
    Fy fan vad jobbigt, rent ut sagt!!! Med vi-vet-vem.....

Sitter här och äter frukost och mitt mammahjärter smälter!!! Lillan sitter i sin stol bredvid och varje gång jag tar en sked med fil (till mig själv alltså) sitter hon och gapar som en fågelunge. REDAN lärt sig.....

Oj, nu sprang det förbi ett rådjur här utanför!!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas