• Tillde

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Just idag så känner jag en stor glädje över att min brorsdotter tydligen dansar runt hemma och sjunger "jag ska vara brudnäbb, jag ska vara brudnäbb" Är SÅ kul att kunna "hedra" de man tycker om genom att involvera dem på olika sätt!

Vad är det bästa med ditt bröllop just idag??

• Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...
  • anapanasiti

Det bästa idag är att vi har träffat vår präst och hon var supertrevlig. Dessutom var det ok att jag går in med pappa, så vi har varit och pratat med honom om det idag

• Hemlig2009

Att jag var hos min kompis som ska sminka mig på provsminkning igår. Det blev jättebra! Så nu behöver jag inte fundera på det.

Sedan har vi fått ja av en släkting till min sambo att han kan viga oss. Känns kul.

• TullaBulla

Att jag bara går och toklängtar till juli nu. Det kanske inte det bästa, men härligt!

• 20090725

att vi fick iväg hälfen av inbjudningarna idag, kunde inte hålla mig utan va tvungen att posta dem, resten blir klara imorgon då jag måste köpa mer papper, hade råkat skriva fel telefon nr på hälften av alla!

• 27juni2009

att jag idag har bestämt vilken modell på klänning dotterns skall ha o kolalt upp mönster så mamma kan sy den till henen konstaterade oxå att det ebhövsmaxe n meter tyg + en meter foder så jag komemr billigt undan ja o så tråd o knapapr så klart men klarar min budget

• Emmy1982

Idag har vi bestämt både kyrka och festlokal och båda är jätteglada!

• hummle

att jag är gift sedan två dagra tillbaks o minns bröllopet steg för steg varje minut kan inte sluta tänka på vårt bröllop och att jag numera är fru känns underbart

• Nova08

Att vår fotograf är nu bokad och klar och han var betydligt billigare än vad vi trodde från början!!!Helt plötsligt kändes det så mycket lättare med alla vanliga "hemmabestyr" nu!!!

• 27juni2009

Att min farmor tagit sig ann uppgiften med att göra en sjal till mig me dsådan glädje att hon suttit flera timmar på internet igår för att leta mönster o garn o idag sprungit ner på stan o hittat en topp butik o ringt o varit så glad för detta o att menyn tydligen börjar ta form, pappan min hade haft första mötet med köksmästaren Underbart!

• Linda7608

Att min väska och mina fina skor är på väg.Kommer vilken dag som helst. På onsdag kommer sömmerskan hem till mig och kollar klänningen ..

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...