• Tillde

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Just idag så känner jag en stor glädje över att min brorsdotter tydligen dansar runt hemma och sjunger "jag ska vara brudnäbb, jag ska vara brudnäbb" Är SÅ kul att kunna "hedra" de man tycker om genom att involvera dem på olika sätt!

Vad är det bästa med ditt bröllop just idag??

• Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...
  • 20090725

fick ett samtal nu och jag hade vunnit en bröllops kunsultation, som jag va med och tävlade om på bröllopsmässan här i Göteborg!

weeiii... blev helt exalterad nu men får vänta en hel månad till mötet!
    men m2b sa bara... jaha, va gör en sådan då? å måste jag vara med? jag fattar ju ingenting iallafall!

• Villemoa

Så var det för mig också; en av mina vänner mailade och tackade för att vi inte hade sållat bort dem, vi har inte träffats på 10 år och bor i olika städer. Men nu har vi träffats, hon och hennes man kom och hälsade på oss för de ville så gärna träffa oss och vår dotter innan bröllopet

TullaBulla skrev 2009-03-03 16:21:21 följande:
    Att vi har fått så fina reaktioner på vår inbjudan! Fick ett mail idag från en avlägsen vän som inte trodde att de skulle bli inbjudna!
  • Villemoa

Vad blev det för ring då? Min kommer vilken dag som helst!

AnnBo skrev 2009-03-03 17:07:41 följande:
    Att vigselringen är beställd nu, känns sinnesjukt bra!!!
  • Kajsalisan

Det bästa är att samma dag vi la våra inbjudningar på lådan fick vi en inbjudan om att gå på bröllop från ett annat par som gifter sig före oss. Kan va kul med lite inspiration.. hihi

• Villemoa

Tur att det inte var samma dag som er

Kajsalisan skrev 2009-03-03 19:48:28 följande:
    Det bästa är att samma dag vi la våra inbjudningar på lådan fick vi en inbjudan om att gå på bröllop från ett annat par som gifter sig före oss. Kan va kul med lite inspiration.. hihi
  • Kajsalisan

Hahaha MMm... Då jävlar! heheheh..

• AnnBo
    Villemoa skrev 2009-03-03 18:25:25 följande:
    Vad blev det för ring då? Min kommer vilken dag som helst!
    Beställde den fån Guldsmedjan här i Linköping, så den är lite unik, med 11 små diamanter i...är så sjukt nöjd

Vad ska du ha för nån då
  • EmMa09

det bästa just idag är att jag nu har fått hem klänningarna till mina tärnor som jag beställt på nätet!..nu måste jag bara hoppas på att de verkligen passar!

• Villemoa

Jag ska ha solitären som finns i mitt galleri. Den andra ringen är min f-ring
    Har du nån bild på din?

AnnBo skrev 2009-03-03 20:23:34 följande:
    Beställde den fån Guldsmedjan här i Linköping, så den är lite unik, med 11 små diamanter i...är så sjukt nöjd Vad ska du ha för nån då
  • AnnBo
    Villemoa skrev 2009-03-03 22:10:21 följande:
    Jag ska ha solitären som finns i mitt galleri. Den andra ringen är min f-ring Har du nån bild på din?
    Inte på datorn än Men det kommer bild på den inom kort

Då ska jag genast gå in o titta på dina ringar *spännande*
Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...