• Tillde

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Just idag så känner jag en stor glädje över att min brorsdotter tydligen dansar runt hemma och sjunger "jag ska vara brudnäbb, jag ska vara brudnäbb" Är SÅ kul att kunna "hedra" de man tycker om genom att involvera dem på olika sätt!

Vad är det bästa med ditt bröllop just idag??

• Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...
  • hummle

att det "bara" är 11 dagar kvar nu
    o att mina underkläder ÄNTLIGEN kommit

• 20090725

pratate med henna som skall laga maten och vi skall träffa henne på lördag för att disskuterka vad vi vill ha och förväntar oss! vet redan att hon e super dueper duktig på det hon gör...

• Rosenpetunia

att idag är det exakt 11 månader sen vi gifte oss i Iskyrkan

Förra året vid den här tiden var planeringen igång som mest intensivast, minns det som igår Lycka till alla blivande brudar, bröllopsdagen kommer att bli den mest magiska någonsin...

Och grattis, marsros, vad härligt!!!

• Sesamy

Att allt börjar falla på plats efter många turer fram och tillbaka. Blev till och med ett datumbyte....Men...
    Nu är lokal bokad - Den ska vi kika på och skriva kontrakt på, på fredag.
    Vigselförrättare och vigsellokal är klart!
    Ringarna har setts ut och ska bara beställas.
    Till helgen ska inbjudningskort ordnas och skickas ut....
    Nu börjar allt falla på plats och det kunde inte kännas bättre!

• anapanasiti

att m2b varit och kollat upp kläder som han och bestman ska hyra, de skulle kommai n i april/maj och bestämma vidare

• Valkyria84

Det bästa med vårt bröllop idag är att mina brudskor har kommit och de är helt underbara.
    Rainbow club model Angel, jätte fina!

Och så har jag pratat med min frisör för kostnad av provuppsättning, make up och håruppsättning. Skulle inte kosta mer än max 1500kr! Är såå glad för det!

För två veckor sedan fixade jag underkläderna också så nu är mina kläder klara, ska bara sy in klänningen!

• anapanasiti

Det bästa med mitt bröllop just idag är att jag köpte tyg till klänningen igår och det kostade under 500kr :)

• MV85

Att vi spikat förrät och dessert till bröllopet ikväll

• Tant Doris

Att inbjudningskorten har kommit och de är perfekta

• Kajsalisan

Att en snäll dam på posten gav mej 50 kort och kuvert som passar perfekt som tackkort, detta alldeles gratis när jag köpte frimärken som tydligen var 80 kr billigare än på nätet!! Älskar mänskligheten sådana dagar!!

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...