• Tillde

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Just idag så känner jag en stor glädje över att min brorsdotter tydligen dansar runt hemma och sjunger "jag ska vara brudnäbb, jag ska vara brudnäbb" Är SÅ kul att kunna "hedra" de man tycker om genom att involvera dem på olika sätt!

Vad är det bästa med ditt bröllop just idag??

• Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...
  • Villemoa

Åh så spännande! Vi skickade våra i tisdags och har fått bra respons hittills

laris skrev 2009-02-08 23:06:30 följande:
    Att vi är heeeeelt klara med våra inbjudningskort och kommer att skicka de med posten im Det tog lite längre tid att göra klart de än vad vi trodde...
  • laris

Vad kul med folk som hör av sig på en gång!

Villemoa skrev 2009-02-08 23:12:07 följande:
    Åh så spännande! Vi skickade våra i tisdags och har fått bra respons hittills
  • AnnBo

Att det "bara" är ett halvår kvar, tiden går ju fort när man har roligt

• miwa

att min svägerska ringde och sa att hon nu har beställt klänning och at det BARA är 120 dagar kvar.. Hon var nervör för att hon måste lära sig dansa ordentligt eftersom hon ska danska in svärdet som vi ska skära tårtan med.. Åh vad jag längtar
    plus att jag har sytt gardiner till vår lägenhet som jag flyttar in i dagen efter bröllopet.. dagarna är som sagt räknade..

• 27juni2009

att jag ÄNTLIGEN! fått tummarna ur o blivit nöjd med min textning till inbjudningstexten, skickat iväg den för att få gjort stämpel o även gjort monogram, ett nytt som både jag o sambon kände oss mer hemma i direkt! så de är oxå iväg sänt för stämpel tillverkning i 2 olika storlekar
    O så har jag embossat "inbjudan" på alla framsidor, det går framåt, men klara till alla hjärtan lär i inte bli.....

• Villemoa

Ja, det är jättekul! Idag har två par till tackat ja så nu har hittills 16st tackat ja av 61 och det har inte ens gått en vecka!

laris skrev 2009-02-08 23:22:13 följande:
    Vad kul med folk som hör av sig på en gång!
  • Sesamy

Vi beställde hem det som efter lättare pyssel ska bli våra inbjudningar! Efter tips här BT ett ställe med söta, enkla kort + kuvert - bara 150 kronor för 50 stycken! Så ska vi skriva ut texten på ett fint papper bara. =)

Frimärken finns redan beställda här hemma - de med hjärtan!

Blir allt mer verkligt och pirrande härligt! =)

• novia72

...att mina föräldrar erbjöd sig att betala min klänning...vi hade haft råd med den- den är enkel- men jag blir glad & rörd när jag hör deras välvilja & stöd. :) :)

• Hemlig2009

Att det bara är en dag kvar tills vi får våra förlovningsringar! Ska ut och äta och ha det mysigt imorgon, kan nog bli en drink eller två också.

• 27juni2009

att jag fått sååå fina stämplar, väntar på ännu en o hålelr på o åf våra inbjudningskort mer o mer klaar o att de än så länge ser underbart fina ut (år dålig på att gilal mina egna saker annars ) o att jag idag bokat tårtprovning, MUMS

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...