• Tillde

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Just idag så känner jag en stor glädje över att min brorsdotter tydligen dansar runt hemma och sjunger "jag ska vara brudnäbb, jag ska vara brudnäbb" Är SÅ kul att kunna "hedra" de man tycker om genom att involvera dem på olika sätt!

Vad är det bästa med ditt bröllop just idag??

• Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...
  • Nova08

Att jag hittade mycket fina underkläder till min klänning på rean!! Hittade strumpeband, bh, med gummirand uppe och nere och tre-klamrad och två par trosor i extakt samma färg som klänningen för vad en finare bh skulle ha kostat i normalpris!! PÅ lördag ska vi provsmaka maten och på söndag tårtan!! Sjukt roligt!! Och många har tackat ja till bröllopet, än så länge har ingen tackat nej! Plus att klänningen är helt betald och idag ska vi hitta kläder till min älskade blivande!!!

• primulakarlsson

Att min ring ligger och väntar på mig i bokullan i sin ask. Bild finns i galleriet. Köptes i lördags

• Sååå lurade

Att min mamma och syster är så engagerad i min planering utan att vilja bestämma. De är verkligen underbara!

• Pärlan2009

Att jag och min blivande suttit och skrivit text till inbjudningskort och infoblad. Inte klara ännu men det är så roligt att planera i hop!

• Persianbride2009

att jag stämplat och embossat 51 av 85 kort till inbjudningskorten, det är ju mer än hälften =)!!!!

• Tillde

Att jag hämtat min ring som satt som ett smäck

• anapanasiti

Att jag äntligen kan börja o göra våra inbjudningskort :)

• lolca

Att 41 av 47 gäster har tackat ja! Nu väntar vi svar från de som inte har sagt något än. =)

Vi började även med bordsplaceringen igår och det gick lättare än förväntat!

• Pärlan2009

Åh, va roligt!! När har ni senaste osa?

lolca skrev 2009-02-18 09:37:14 följande:
    Att 41 av 47 gäster har tackat ja! Nu väntar vi svar från de som inte har sagt något än. =)Vi började även med bordsplaceringen igår och det gick lättare än förväntat!
  • 20090725

att min käresta äntligen har börjat engagerat sig lite, nu sitter han å kollar på bröllopsresor... sen sa han idag att han skulle fixa musiken till festen, vi har lite olika musiksmak, emn jag tror han e bättre på att fixa musik som passa alla! så idag e jag så glad att han börjar hjälpa till lite!

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...