• Tillde

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Just idag så känner jag en stor glädje över att min brorsdotter tydligen dansar runt hemma och sjunger "jag ska vara brudnäbb, jag ska vara brudnäbb" Är SÅ kul att kunna "hedra" de man tycker om genom att involvera dem på olika sätt!

Vad är det bästa med ditt bröllop just idag??

• Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...
  • Tant Doris

Att inbjudningskorten är färdiga att lägga på lådan, att min m2b faktiskt idag frågade om vart han kan fixa kläder nånstans... utan att jag pratat något om bröllopet innan

• Kajsalisan

Att det är så långt kvar så man hinner jobba lite mer på "bröllopsformen":: :)

• Fenixx

att vi äntligen har hittat den perfekta lokalen för bröllopsfesten, vi är såå nöjda.

• styrbord

Att inbjudningarna är postade, nu börjar det kännas verkligt!

• JoCro

Att min klänning är på väg, att inbjudningarna ska börja delas ut idag och att min smink och hår tjej frågade om jag kunde tänka mig att ställa upp på en fotosession när hon testar frisyr och smink (och jag får både alla oredigerade plus redigerade bilder!) Det säger man ju inte nej till direkt!

• 090414

Att jag har köpt en underbar klänning på Vila för 500kr..Vit med silverbroderade blommar över brösten, utan axelband. Den går nedanför knäna.

• MV85

Att min älskade m2b godkänt lokalen

• Humlan66

Att jag hittat weddingstuff på ebay :-d

• Tant Doris

- Att inbjudningarna skickades igår.
    - Att jag har hittat kläder till alla tre barnen.
    - Att allt har fixat sig med trubaduren.
    - Att jag från idag fredag inte behöver hålla allt hemligt längre och kan få hjälp med en del saker.

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...