• Tillde

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Just idag så känner jag en stor glädje över att min brorsdotter tydligen dansar runt hemma och sjunger "jag ska vara brudnäbb, jag ska vara brudnäbb" Är SÅ kul att kunna "hedra" de man tycker om genom att involvera dem på olika sätt!

Vad är det bästa med ditt bröllop just idag??

• Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...
  • längelevekärleken

Att det är mindre än 10 v kvar och vi känner oss inte ett dugg stressade, trots att det är mängder med grejer kvar som skall fixas...

• MV85

Att idag har vi varit förlovade 443 dagar och har 425 dagar kvar till bröllopet...!

• Villemoa

Att jag idag kommer bli färdig med placeringskorten. Ännu en sak att bocka av på listan

• Joji

Att jag bokat bröllopstårta! Ska nu bara hitta tre förslag på tider då vi kan komma dit och diskutera hur den ska se ut, samt testa olika smaker...

• Tillde

Att jag har varit och gjort hårkonsultation och att jag hunnit träffa vigselförrättare och bestämt all musik med mina syskon nu när vi var hemma en sväng! Blir allt på en gång när man bor 35mil bort men det flyter på och känns SÅ bra!!!

• Sveastockholm

Att ringen kom hem idag!!!!

• 27juni2009

Att jag äntligen fått tummen ur o åter rint sömmerskan, o denns gången bekännt att jag ändrar typ "allt" vi bestämt angende klänningen hon tror inte att de blir snyggt så som jag vill ha den, emn jag har pratat m flera nadra som toror de o hon e faktiskt typ dubbelt så gammal som mig så jag hoppas min smak blir ett bar slutresultat

• Kisseh

Bra beslut. Lyssna till vad du själv tycker, det är din dag =)

27juni2009 skrev 2009-03-31 18:01:37 följande:
    Att jag äntligen fått tummen ur o åter rint sömmerskan, o denns gången bekännt att jag ändrar typ "allt" vi bestämt angende klänningen hon tror inte att de blir snyggt så som jag vill ha den, emn jag har pratat m flera nadra som toror de o hon e faktiskt typ dubbelt så gammal som mig så jag hoppas min smak blir ett bar slutresultat
  • Kisseh

Idag är jag glad för att våran präst är så underbar, varm och trevlig. Jag pratade länge med henne igår om allt möjligt, inte alls något som rör bröllopet och jag är så glad att den som viger oss är någon vi känner!

• 20090725

att min blivande igår beställde bröllopsresan... det blir turkiet två veckor i sommar strax efter bröllopet!

och att vi idag skall beställa ringarna och skicka in hindersprövningen

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...