• Tillde

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Just idag så känner jag en stor glädje över att min brorsdotter tydligen dansar runt hemma och sjunger "jag ska vara brudnäbb, jag ska vara brudnäbb" Är SÅ kul att kunna "hedra" de man tycker om genom att involvera dem på olika sätt!

Vad är det bästa med ditt bröllop just idag??

• Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...
  • längelevekärleken

är att när jag vaknar i morse så ligger det bredvid mig på sängen ett litet paket. När jag öppnar det är det en underbart god parfym i som jag aldrig doftat på tidigare och ett kort där det står. "Puss puss min älskling! Ser fram emot att gifta mig med Dig! Vi skall leva lyckliga FÖR ALLTID! /XXX"

Parfymen tänker jag använda först på bröllopet och sen ha på mig då och då för att återuppleva bröllopsdagen :D

• Villemoa

Sååå gulligt!

Jag fick också en parfym på min födelsedag i söndags, att användas först på bröllopet och sen för att återuppleva bröllopsdagen. Det var DKNY´s Be Delicious Fresh Blossom
    Vilken fick du?

längelevekärleken skrev 2009-04-02 08:29:59 följande:
    är att när jag vaknar i morse så ligger det bredvid mig på sängen ett litet paket. När jag öppnar det är det en underbart god parfym i som jag aldrig doftat på tidigare och ett kort där det står. "Puss puss min älskling! Ser fram emot att gifta mig med Dig! Vi skall leva lyckliga FÖR ALLTID! /XXX"Parfymen tänker jag använda först på bröllopet och sen ha på mig då och då för att återuppleva bröllopsdagen :D
  • längelevekärleken

Jag fick Hugo XX aldrig sett den tidigare...men han har ju valt den till mig :D så sött.

• Villemoa

Ja verkligen!

längelevekärleken skrev 2009-04-02 13:26:52 följande:
    Jag fick Hugo XX aldrig sett den tidigare...men han har ju valt den till mig :D så sött.
  • Kisseh

Idag kom näbbklänningen. Måste sy inte den lite men det skall vara snabbt ordnat. Så söt, precis som jag vill ha den. Finns en bild i mitt galleri om någon är nyfiken :)

• troddealdrig

Jag har beställt klänningen och får nu gå och vänta i ca 4 veckor innan den kommer.

• Heloise

Att vi fick hem hindersprövningen idag och all clear, vi får gifta oss( inte för att jag var orolig men ändå)

• EmMa09

Att jag nu ska iväg till frisören för provuppsättning o sminkning!

• MulleNuh

Att i morgon ska jag på måttningen med min nya klänning hos sömmerskan och att dagen efter ska jag till min frisör för att kolla håret..

• anapanasiti

att vi hittade den perfekta tärnklänningen igår

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...