• Tillde

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Just idag så känner jag en stor glädje över att min brorsdotter tydligen dansar runt hemma och sjunger "jag ska vara brudnäbb, jag ska vara brudnäbb" Är SÅ kul att kunna "hedra" de man tycker om genom att involvera dem på olika sätt!

Vad är det bästa med ditt bröllop just idag??

• Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...
  • Noxire

att min klänning änligen har kommit hem och att jag har hittat skor.

Kram till alla

• Tillde

... att jag har VÄRLDENS bästa mest omtänksamma underbaraste kille som är MIN bara MIN!!! My precious

• nni
    27juni2009 skrev 2009-03-31 18:01:37 följande:
    Att jag äntligen fått tummen ur o åter rint sömmerskan, o denns gången bekännt att jag ändrar typ "allt" vi bestämt angende klänningen hon tror inte att de blir snyggt så som jag vill ha den, emn jag har pratat m flera nadra som toror de o hon e faktiskt typ dubbelt så gammal som mig så jag hoppas min smak blir ett bar slutresultat
    Bra gjort! E ju din smak som ska gälla!! Blir nog toppen ska du se, sålänge du e nöjd kommer du ju trivas i den!

Idag e jag så glad över alla som OSA:t att dom kommer på vigseln. Inte många som tackat nej och finns endast ett fåtal kvar som e frågetecken. Snart e äntligen gästlistan färdig!
  • MV85

Att min underbara underbara m2b vill att jag/låter mig planera efter hur mina drömmars bröllop ser ut.
    Hans enda önskan om bröllopet är sittande middag och att få gifta sig med mig Alla andra detaljer är oviktiga för honom så jag får det som jag vill ha det
    Bättre än så kan det inte bli!

Fast en annan väldigt bra sak är att jag fått gjort 25 inbjudningskort helt klara så jag "bara" har något liknande till att göra...

• troddealdrig

Att jag har fått 4 stycken grejer fixade idag utan att det kostar skjortan..

Hår + smink max 2150:-
    Bukett+gubbens blomma max 1000:-
    Fotografering 3000:- + 30kr/ tackkort. Betalas när korten är klara.
    Tårta 30 bitars för ca 300:-

Jag är nöjd med mig själv..........

• EmMa09

..att vi träffade prästen idag, vi hade ett jätte bra samtal med honom och han verkar huur bra som helst! Vi är super nöjda!!!

• Sesamy

Hittade en galet fin klänning idag!
    Blev av olika tidspanik och allmän misär i samband med den tänkta klänningsshoppingen. Gräl med m2b om skitsak. --> Tidsbrist.
    Så fick typ springa till sista affären och kom in en kvart innan stängning...
    Jag berättade för expediten om att jag skulle gifta mig och att jag ville att klänningen skulle vara v - ringad, INTE tubklänning, och inte hellång, ganska enkel och diskret, men ändå brudig.
    Hon var den första som inte tittade på mig som att jag var galen när jag sa det där om INTE tubklänning. Utan hon tittade granskande på mig och tog sedan raskt fram en klänning. Den var fin, och "jag". Det såg jag direkt. Hon sa att längden gick att ordna. Men den såg liten ut. Påtalade det, men hon sa bara "nej, den passar".
    Fick på mig den.... Den satt som ett smäck! Den var bara så fin! Och jag fick en fin figur i den. O kände mig vacker... bekväm.... Men ändå uppklädd till tänderna!
    Så nu har jag en klänning att hämta ut om två veckor! Till det facila priset av 2300 - MED ändringar som uppläggning och ändring av axelband! =D

• MulleNuh

Wow!! Grattis!

Sesamy skrev 2009-04-01 22:12:54 följande:
    Hittade en galet fin klänning idag! Blev av olika tidspanik och allmän misär i samband med den tänkta klänningsshoppingen. Gräl med m2b om skitsak. --> Tidsbrist. Så fick typ springa till sista affären och kom in en kvart innan stängning... Jag berättade för expediten om att jag skulle gifta mig och att jag ville att klänningen skulle vara v - ringad, INTE tubklänning, och inte hellång, ganska enkel och diskret, men ändå brudig. Hon var den första som inte tittade på mig som att jag var galen när jag sa det där om INTE tubklänning. Utan hon tittade granskande på mig och tog sedan raskt fram en klänning. Den var fin, och "jag". Det såg jag direkt. Hon sa att längden gick att ordna. Men den såg liten ut. Påtalade det, men hon sa bara "nej, den passar". Fick på mig den.... Den satt som ett smäck! Den var bara så fin! Och jag fick en fin figur i den. O kände mig vacker... bekväm.... Men ändå uppklädd till tänderna! Så nu har jag en klänning att hämta ut om två veckor! Till det facila priset av 2300 - MED ändringar som uppläggning och ändring av axelband! =D
  • troddealdrig

Det är bara att gratulera

Sesamy skrev 2009-04-01 22:12:54 följande:
    Hittade en galet fin klänning idag! Blev av olika tidspanik och allmän misär i samband med den tänkta klänningsshoppingen. Gräl med m2b om skitsak. --> Tidsbrist. Så fick typ springa till sista affären och kom in en kvart innan stängning... Jag berättade för expediten om att jag skulle gifta mig och att jag ville att klänningen skulle vara v - ringad, INTE tubklänning, och inte hellång, ganska enkel och diskret, men ändå brudig. Hon var den första som inte tittade på mig som att jag var galen när jag sa det där om INTE tubklänning. Utan hon tittade granskande på mig och tog sedan raskt fram en klänning. Den var fin, och "jag". Det såg jag direkt. Hon sa att längden gick att ordna. Men den såg liten ut. Påtalade det, men hon sa bara "nej, den passar". Fick på mig den.... Den satt som ett smäck! Den var bara så fin! Och jag fick en fin figur i den. O kände mig vacker... bekväm.... Men ändå uppklädd till tänderna! Så nu har jag en klänning att hämta ut om två veckor! Till det facila priset av 2300 - MED ändringar som uppläggning och ändring av axelband! =D
  • Sesamy

Tack! Är verkligen hur nöjd som helst! =)

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...