• Tillde

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Just idag så känner jag en stor glädje över att min brorsdotter tydligen dansar runt hemma och sjunger "jag ska vara brudnäbb, jag ska vara brudnäbb" Är SÅ kul att kunna "hedra" de man tycker om genom att involvera dem på olika sätt!

Vad är det bästa med ditt bröllop just idag??

• Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...
  • 20090725

att allt till näbbarna och tärnan är fixat! och jag hittade supersöta diadem på ullared idag för 7:- styck till näbbarna, å skor på skopunkten igår!

• Hemlig2009

Att jag skrivit ut hindersprövningen idag så att vi kan skicka in den. Att vi i fredags beställde tårta och att jag igår bestämde alla blommor ihop med floristen.

Och att det blev bestämt idag att jag får göra en "Trash the dress". Känns jättekul!

Mycket på en gång! Ja, just det. I torsdags kom klänningen!

• EmMa09

att jag idag varit o hämtat min klänning hos sömmerskan! Nu är den helt färdig och bara hänger o väntar på vår dag!

• Pärlan2009

..att min pappa inte kan sluta säga hur glad han är för vår skull. Det är härligt när lyckan jag känner delas av mina närmaste!

• Tant Doris

Att svärmor erbjudit sig att betala tårtan

• Stella2009

Att min efternamnsändring nu är klar så vi äntligen kan skicka in hindersprövningen !!

• MulleNuh

varför gör ni det först??

Stella2009 skrev 2009-03-25 13:47:50 följande:
    Att min efternamnsändring nu är klar så vi äntligen kan skicka in hindersprövningen !!
  • Pärlan2009

Vet inte om det stämmer i detta fallet men min blivande bytte efternamn innan eftersom han tog sin mammas flicknamn. Sen byter jag vid bröllopet.

MulleNuh skrev 2009-03-25 16:33:42 följande:
  • anapanasiti

att jag skickade in hindersprövning och efternamnsändring idag

• Stella2009

För att jag har bytt efternamn till min mammas flicknamn, det namnet som vi ska ha när vi gift oss. Därför var jag tvungen att göra det nu, sen gör min m2b det i samband med vigseln.

MulleNuh skrev 2009-03-25 16:33:42 följande:
Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...