• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Tinga

Nenne - tack, detsamma (krya på dig alltså)! Hade det varit snö här hade jag gärna åkt längdskidor istället för sprungit på vintern, men det alternativet finns tyvärr inte. Här brukar det räcka med att det är rimfrost i gräset för att barnen ska ta fram sina pulkor!

• nennesjuttioåtta

oj, längdskidorna har nog inte använts här på två år... :-s Det är kanonträning men inte kul när man är otränad. Eller att bara glida omkring i skogen är ju mysigt också men det blir aldrig av. Men sån vinter som det är i år så måste vi ju ta tillfället i akt! Här ska åkas skidooooooooor! Vilken dag som helst. 30 februari tror jag.
  • Tinga

Nenne - Fast lite arg på dig blir jag, att du inte utnyttjar möjligheten till längdåkning när den finns.

• nennesjuttioåtta

Man blir ju hemmablind!

Hmmm. kanske ska lämna in skidorna på lite service, den där gamla vallatejpen med 4 dl granbarr går nog inte bort utan våld...! Sen kan jag maila dig bildbevis på en tur!

• nennesjuttioåtta

Synd att tomten är så liten, ananrs kanske man skulle göra en slinga runt huset! Fast det kanske går ändå...

• Tinga

Nenne - tough shit! Trodde att alla ni som bor norr om Stockholm var experter på vallning - vallatejp; ha!

• nennesjuttioåtta

Hallå eller, det var ju Wassberg som började!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare