• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

Änywäj
    ha en trevlig kväll

/Inga from Sweden

• Vännerfan

Själv har jag lite svårt för skumpa när jag är sjuk. Blir närmast irriterad över förslaget då. Vid feber går det helt bort. Men det är klart att för just-in-case--case får man ju offra sig lite!

• Vännerfan

Hej svejs! Då ska jag också joina maken som målat och hamrat för fullt medan jag lagt Lilleman. Han blev lite ledsen på mig igår när jag inte kom ner och iaf pratade med honom när han stod och slet. Jag fick försöka förklara att det var nåt väääldigt stort som hände här inne igår, så... Men nu måste jag joina honom!

• Fru E

Vänner-skumpa går alltid först kan ju inte chansa så där

• Fru E

På tal om att skumpa så är det dags att börja öva inför ÄL

• viktualia

MrsB - Compeed är väl det bästa?!? speciella skavsårsplåster som funkar på blåsor också!

*vinkar till er alla*

• Fru E

Hur mås det Vickan???
    *skickar över en citronmaräng muffins vars smak är helt ok men utseendet sådär*

• viktualia

EA - gulligt tänkt med citronmuffins..... men jag får tacka nej... är allergisk mot citrus i alla former.... men det ÄR tanken som räknas.

... det är rätt ok med mig.. jag är mer lättretad än vanligt och inte speciellt entusiastisk över att jag ska till storstan över dagen imorgon. Urkans... det är ett intressant möte jag ska på men jag vill mest rymma till nåt varmt ställe och slippa tillvaron i iskalla hålan ett tag... hm....

• Fru E

men då skickar jag över en chokladmuffins med mangofrosting istället

Får ta hand om dig och skämma bort dig lite extra

• Fru E

Själv gör jag inget annat än fryser nu förtiden, spelar ingen roll hur mång lager jag har på mig. Jobbigt!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare