• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • muggles

Telis: haha, det där känner jag igen. Så jag får hålla i mig själv hårt för att inte börja titta på de gamla fotona, inredningstidningarna mm. Sist vi rensade bokhyllan hemma så åkte gamla foton in i förvaringsboxar från Ikea och jag undvek nogsamt att titta på dem Så nu ser det ut som att det är ordning fast vi har säkert 100-tals foton som man kunde ha slängt. MEn any day now...

• kängu

Liten- jag brukar verkligen gilla att flytta, men nu känner jag denna gången får bli den sista på ett tag. Vi har ju bara bott i den här lägenheten i drygt ett halvår... Så nästa ställe får vi bo på i minst 2 år!

Just det Telis, jag skulle ju skicka in foto till dig... ska se om jag kan hitta något lämpligt (orkar inte ta något nytt)!

• muggles

Håller med föregående talare (och Liten ovan) - FREDAG! Gött gött.

Jag har varit så trött denna veckan, jag tror det är lite "psykisk" trötthet pga chocken om min mormor. Hon har inte gått bort än men prognosen är att hon inte klarar helgen ens. Det känns som om jag skulle kunna sova hur mkt som helst och ändå inte vara pigg.

Idag har vi möte 10-15, sedan ska jag hämta på dagis så ni får ha det så myspysigt här! Vi får besök av min trevliga sväron i helgen om de nu vågar åka från Värmland pga all snö. Ha det gött tjejer!

• kängu

Så, nu hittade jag ett foto, superhurtigt, men det är det enda som finns på den här datorn. Får duga tills jag tagit ett nytt. Vilken adress var det man skulle maila till?

• Telemarkgrrl

kängu, skicka till telemarkgrrl@gmail.com så lägger jag upp det och skickar dig länken till albumet.

muggles, kramar!! Hoppas att helgen blir bra trots allt!

• Telemarkgrrl

Så där, nu finns kängu i albumet också.

• Liten med Mindre

Vilka sötnosar ni är allihop.

• Liten med Mindre

BS - stackars Iris och näsan. Krama om lillpluttan från mig med!

Hoppas att du kan hitta några GI recept på annat håll än Paulún. Tasteline som någon föreslog är säkert bra, istället för att blir trött och sluta.

• kängu

Kul att se hur alla ser ut, det var ingen som såg ut som jag hade tänkt mig
    Måste bara säga att Nennes hus är typ mitt och makens drömhus!!! Avundsjuk!!!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare