• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • MSW

Ore 10/2 Som har känslan av att det kanske faktiskt har tagit den här gången!

Blivande Fru L: ca 10/2 Som förhoppningsvis slipper dyra flygturer mer!

Nenne: Kanske runt den 24/2..? Tillbedjan till nålguden är det som gäller denna månad.

EA: 25/2 Som är första BIM efter mirakelvattnet..

Liten: 8/2, tror inte det blivit någon 'minst' den här månaden, men man ska aldrig säga aldrig eller när man 'minst' anar det!

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-02-05 15:09:45 följande:
    nenne - de enda gånger maken har haft svårt att leverera är när han fixat det hemma. Tror det berott på tidigare uppgång, jag står utanför toadörren och väntar och då mer stress.
    Får väl fråga på måndag om de har något inspirationsrum på plats.
  • MSW

Liten: 8/2, tror inte det blivit någon 'minst' den här månaden, men man ska aldrig säga aldrig eller när man 'minst' anar det!

Ore 10/2 Som har känslan av att det kanske faktiskt har tagit den här gången!

Blivande Fru L: ca 10/2 Som förhoppningsvis slipper dyra flygturer mer!

Nenne: Kanske runt den 24/2..? Tillbedjan till nålguden är det som gäller denna månad.

EA: 25/2 Som är första BIM efter mirakelvattnet..

(Rätt datumföljd också...)

• nennesjuttioåtta

Liten med Mindre skrev 2009-02-05 15:15:28 följande:

Nenne - blev lite konfunderad. Trodde din man inte fått gå in i något av era rum hemma utan att ni först började renovera o fixa...och sen skadade han sig och åkte till sjukhus. Fattade nada. Tills jag insåg att jag förmodligen suttit för mycket framför datorn idag.
    eeeehHHAHAHAHAHA du glömde de flygande humrarna! Det kan vara jag som suttit här för länge också. Nu måste jag vila känner jag... på er sötnosar!
  • Ore

Åh, Feng Shui... Skulle jag behöva anamma litet mer... Jag har en ambition att någon gång faktiskt ha sådan ordning att jag kan börja rensa någon garderob, t.ex. Borde passa på när maken är väldigt upptagen med husbygge, för han är en hamster som nästan känner fysisk smärta när han måste slänga saker. Om jag gör det i "smyg" så kanske han inte märker så mycket?

• nennesjuttioåtta

btw
    jag kommer eventuellt ner till Göteborgsvarvet, men kan itne träffas på söndagen utan lördagen är ledig. Vill någon träffa mig då? Har ni tur får ni även träffa min man.

• Fru E

Ore-ibland slänger jag hej vilt saker som jag vet att maken ändå inte behöver så befriande det är
    Vi har blivit mycket bättre på att slänga saker efterhand som vi gjort om rummen vilket känns skönt

• Fru E

Nenne-vi åker ev upp redan på lördagen till Gbg

• Fru E

Vi har inte bokat biljetter än men tänkte ta en avgång så vi är uppe i Gbg till lite över tolv tror jag det var........vet någon hur länge affärerna har öppet ifall man skulle vilja gå en runda på stan eller så på lördagen?

• Fru E

*Ouuuppsss*
    Insåg nyss att jag måste med tåget som går om några minuter....
    *stänger ner datorn och springer till tåget*

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare