• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

Förresten drömde jag att BS plussade inatt.

• nennesjuttioåtta

Blivande fru L skrev 2009-02-05 14:54:17 följande:

Jag ska ju inte ens åka med maken på prestationsresan. Det är nog bäst att jag ringer någon sexig kollega och ber henne ta på sig den LILLA sjuksysteruniformen.
    Eller någon gammal babuschka som hotar att vrida av klockspelet om han inte levererar.
  • kängu

Då kan vi verkligen snacka om press Nenne

• Blivande fru L
    nennesjuttioåtta skrev 2009-02-05 14:55:23 följande:
    Eller någon gammal babuschka som hotar att vrida av klockspelet om han inte levererar.
  • Lapinette

Och själv höll jag på att bli mördad men maken räddade mig genom att väcka mig för jag skrek.

• Lapinette

Tror mer på lockelse än på tvång!!! Maken har aldrig haft problem med att leverera men det beror nog på de trevliga tidningarna de har??!!

• kängu

Usch va hemskt Lappis, jag drömde att jag och maken var i Thailand och badade i turkost varmt vatten... ville inte alls gå upp.

• Lapinette

Låter mycket trevligare Kängu. Drömmer aldrig mardrömmar ... brukar förresten väldigt sällan minnas mina drömmar.

• Liten med Mindre

Lappis - senast maken väckte mig när jag blev jagad av monster, så nockade jag honom på näsan.

*rodnar*

Nenne - jag föredrar nog runda små kulor utan kola-stuk. Fast jag har förstås inte prövat. Men min mor fick såna där anti-stresskulor för några år sen, som man ska bolla runt i handen - de kanske funkar i cola-sammanhanget. Attans vilka muskler man får skaffa sig då!

• MSW

Själv drömde jag att A slog i huvudet. Och ett tag efter började det rinna blod ur näsan.. Känns otäckt bara jag tänker på det..

Hade hellre drömt om Thailand och turkost vatten!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare