åh, vad mycket mysig läsning det var att läsa ikapp idag!
Mat - Jag och liten har ju samma favvorestaurang, men nu var det säkert ett halvår sedan vi var där... Men jag gick igenom vår hög med presentkort vi fått det senaste året, och där låg presentkort på både gondolen och dollys steakhouse, trevligt! Vi fyllde ju 30 i fjol båda två och då fick vi en hel drös presentkort, trevligt!
Dassiga hantverkare - Don't get me started... Heja muggles!
Lappis - På lördag är alltså första gången jag kommer att hoppas på ett minus för dig då. Aldrig mer.
Kängu - Jag skulle inte rekommendera att resa efter v28. De flesta försäkringar täcker nämligen endast så länge. Dessutom skulle jag vilja vara hemma OM det nu skulle hända något. Jag reste under v25-27 (till florida och spanien) när jag var gravid med conny och det gick utmärkt!
Mrs B - Jobbigt med blåsorna, hoppas de läker snabbt! och förkylning på det också, du har det inte lätt!
Liten - Krya på dig ordentligt nu, och hoppas det reder upp sig på jobbet också. Inte alls kul att känna sig ensam! Ang rösten lärde jag mig använda magen på gymnasiet (när jag, håll i er nu, tävlade i cheerleading!), så jag blir ALDRIG hes. Vilket jag tycker är tråkigt, för jag tycker det låter så roligt när man pratar då... Man är aldrig nöjd, liksom.
Vänner - Vi ställde de befintliga garderoberna i connys rum i stället, men det där kan man ju ändra allteftersom, det är det som är så bra med skjutdörrar.
Nu ska jag passa på att njuta lite av lugnet, sambon är på ÖF med conny, jag är fortfarande rätt däckad av förkylningen.