• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Liten med Mindre

colaburkstorlek - hugaligen! Fast man slipper ju göra så många knip för att känna nåt... (känner mig fortfarande lite slapp i musklerna efter Mindre, trots ivrigt tränande)

• Liten med Mindre

Msw - när man "minst" anar det...

• MSW

Liten: Har lagt muffin-sidan i favoriter nu.. Så som ea pratar på blir man juh sugen!!

• Blivande fru L

Mycket specifik och bra BIM-lista, MSW!

• nennesjuttioåtta
    MSW skrev 2009-02-05 14:45:34 följande:
    Vi har kredit på vårt icakort, och ibland (tex när vi köpte dator i fjor) så tog vi av krediten och flyttade pengar när vi kom hem! Och då "lånar" man juh bara av sig själv..
    ja, så har vi också gjort någon gång och det funkar ju skitbra. Oavsett så har man ju redan pengarna.

Blivande fru L
    Han får hålla i slangen ordentligt, men om han har samma press som min make hade så blir han nog förvånad över att det inte kommer bli någon rekyl att prata om, än mindre att burken svämmar över. Tror det hämmar utblåset på stackarna, när det verkligen gäller. Jag skulle ha beställt den där sjuksysterdräkten i lack som jag tänkte!
  • MSW

Liten med Mindre skrev 2009-02-05 14:50:22 följande:

Msw - när man "minst" anar det...
    Haha.. Precis...

Ore 10/2 Som har känslan av att det kanske faktiskt har tagit den här gången!

Blivande Fru L: ca 10/2 Som förhoppningsvis slipper dyra flygturer mer!

Nenne: Kanske runt den 24/2..? Tillbedjan till nålguden är det som gäller denna månad.

EA: Borde kanske bli runt månadsskiftet då? 1/3 Som är första BIM efter mirakelvattnet.. (?)

Liten: 8/2, tror inte det blivit någon 'minst' den här månaden, men man ska aldrig säga aldrig eller när man 'minst' anar det!
  • nennesjuttioåtta

Liten med Mindre skrev 2009-02-05 14:49:46 följande:

colaburkstorlek - hugaligen! Fast man slipper ju göra så många knip för att känna nåt... (känner mig fortfarande lite slapp i musklerna efter Mindre, trots ivrigt tränande)
    Har du såna där knipkulor? Annars kan du göra egna av 1 st läskburk, fyll med sand och sätt ett snöre i kapsylen.
  • nennesjuttioåtta

usch, nu blev jag alldeles isig i huvudet. Dags för vågrätt läge i soffan (tur att vi äntligen har fler kanaler).

• MSW

Blivande fru L skrev 2009-02-05 14:50:40 följande:

Mycket specifik och bra BIM-lista, MSW!
    Tackar! *rodnar stolt*
  • Blivande fru L

Jag ska ju inte ens åka med maken på prestationsresan. Det är nog bäst att jag ringer någon sexig kollega och ber henne ta på sig den LILLA sjuksysteruniformen.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare