• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

Lofoten, såklart! Dit ni ska åka när ni blir pensionärer.

• MSW
    nennesjuttioåtta skrev 2009-02-06 12:29:30 följande:
    nej men hallå ellerrrr? Vi har ju glömt!*dansar disco*Thank god it's FRIIIIIDAAAAAAAYYYYYY! Friday!! Thank god it's FRIDAY! FRIDAY!! FRIIIDAAAAAAAAAAAYYYYY!!!!PIuuh så där!
    Håller med!!!! Ska på kalas ikväll också så man slipper laga mat.. Lyxigt!!

Har tittat på er "Nya" i albumet! Roligt!

Annars har jag läst ett inlägg och ett då hela dagen vilket har gjort att jag inte kommer ihåg nånting jag tänkt kommentera!

Men på er alla!
  • MSW

Funderade lite på junilejon.. Hon (och en hel del andra) är juh aldrig inne längre...

• nennesjuttioåtta

MSW
    jag tänkte också på henne. Och Nattson, Victory, Pirr, Clownis, Storasyrran (oj, man kan hålla på ett tag att räkna upp alla)...
    Hohoooo?!?!

*gör några snygga moves innan jag glider ner i spagat* Woooaaah!!

• nennesjuttioåtta

Och Snartis! Hur var bröllopet??

• Lapinette

Undrar också vart de tagit vägen och hur det har gått.

Lofoten ... antecknar resa dit om 30 år!

• Lapinette

Men först blir det Barcelona. Kom på idag att jag faktiskt är där om två veckor. Niiiiiiicceee!

• MSW
    nennesjuttioåtta skrev 2009-02-06 13:14:45 följande:
    MSWjag tänkte också på henne. Och Nattson, Victory, Pirr, Clownis, Storasyrran (oj, man kan hålla på ett tag att räkna upp alla)...Hohoooo?!?!*gör några snygga moves innan jag glider ner i spagat* Woooaaah!!
    Ingen som vet något vad det har blivit av dom? In och säga ett pip här då och då är väl inte så svårt att hinna.....??
  • Ore

På min avatarbild är jag läängst ut vid Lofoten! Det är superfint där!!!

• MSW
    Lapinette skrev 2009-02-06 13:19:55 följande:
    Men först blir det Barcelona. Kom på idag att jag faktiskt är där om två veckor. Niiiiiiicceee!
    Ja det låter härligt.. *inte ett dugg avundsjuk*

Själv blir nog nästa resa till Rhodos i slutet av sommaren "Med hela tjocka släkten".. MIn mormor fyller år då..
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare