• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Lapinette

Menar du bakom ditt gula, glada fejs??!!!

• Liten med Mindre

Lofoten - det var faktiskt riktigt vackert. Är en sucker för branta berg och djupa dalar. Gärna med snö på toppen, och ogärna när det handlar om mitt eget humör.

• Ore

Du var dock litet mindre gul i hyn på fotot i galleriet Det var knappt jag kände igen dig från avataren...

Ert hus ser väldigt mysigt ut, Nenne!

• Lapinette

Ahhh ouiiiiiii!!!!!!!!! Hade glömt bort hur hotellet såg ut eftersom det var så länge sen (dec) som vi bokade och livet har varit full av skit sedan dess.

• _koko_

nenne - Den boken handlar egentligen om endo och kosthållning, eftersom vi med endo ofta har andra problem, med magen tex. Vet inte om den kan hjälpa "vanliga dödliga" också, men jag tar gärna med den nästa lördag? söndag? vilken dag är det nu vi ska bruncha (jag vet att det är den 15e men orkar inte kolla almanackan...)? Och var/när? Det har vi inte ens bestämt va?

Tack för alla krya på dig, förresten, känner mig redan bättre!

Lappis - Hur ser kalifornienresan ut, ska ni bila? Vilka städer?

• nennesjuttioåtta
    Ore skrev 2009-02-06 13:35:37 följande:
    Du var dock litet mindre gul i hyn på fotot i galleriet Det var knappt jag kände igen dig från avataren... Ert hus ser väldigt mysigt ut, Nenne!
    Ja, men jag får den färgen på sommaren. Eller är det rosa? ...

Tack! Vi trivs skitbra! Ska skicka en bild på baksidan också, då ser det lite större ut.
  • Lapinette

nenne - har du kollat in takterassen! Hoppas den är öppen trots att det endast är februarimånad. Sitta där med ett glas Rioja .... mmmm... *drömmer mig bort*.

Älskar också berg och vatten varav Sicilien, Franska rivieran ligger mig varmt om hjärtat och vandringar i berg med härliga floder står högt på listan.

• nennesjuttioåtta

Lapinette
    åååh ni kommer att ha det så bra! Nu har ni haft ert skit för lång tid framöver!

Koko
    jaaa, gärna. Jag tror det är söndag. Eller? Och vart vet jag inte. Förhoppningsvis på ett ställe där jag slipper äta själv (har inte kommit över traumat än, känner jag)

• Lapinette

koko - som det ser ut idag blir det SF, highway 1, Los Angeles, Death Valley (en hörna av eller så svichar vi förbi), Yosemite och avslutas i Sonoma (vindistrikt norr om SF).

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare