• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Fru E

Nenne-försökte ju locka fram lite skratt och dirty talk här men lyckades viss inte så bra

• Piggelin1

För lite fest vill vi ju ha när vi gifter oss! Fast ibland leker vi med tanken att rymma fältet & gifta oss utomlands ngnstans.

• nennesjuttioåtta

men jösses vad jag stavar fel... *suckar*

Alltså, något som jag aldrig lärt mig...vad heter Cicci på riktigt?

• nennesjuttioåtta

EA&MJ skrev 2009-02-06 14:30:08 följande:

Nenne-försökte ju locka fram lite skratt och dirty talk här men lyckades viss inte så bra
    dra ballen i gruset! Förlåt!!! Att jag inte hookade?!?! Jag måste verkligen vara sjuk!!!
  • Ore

EA: Korka upp litet fredagschampagne istället, så kanske dirty talk kommer igång bättre...?

• Piggelin1

Missade du honom, Nenne?! Fast han var inte med så länge - han drog ju tilllbaka till Götet efter ngn timme eller så.

• Fru E

Piggis-gör som vi och gift er på en sandstrand i solnedgången, så sköööönt! Kunde inte bli bättre för vår del. Vi valde att ändå ha en liten fest för familj/släkt/vänner en månad efter vi kom hem eftersom vi ville fira lite till med alla

• Piggelin1

Hit med bubblet

Skååååååååål!!!!

• nennesjuttioåtta
    Piggelin1 skrev 2009-02-06 14:32:14 följande:
    Missade du honom, Nenne?! Fast han var inte med så länge - han drog ju tilllbaka till Götet efter ngn timme eller så.
    jag tror det, du kom ju med Telis och sen träffade vi de andra...eller?!? Eller vänta. Var det han som hette Mållgan?
  • Ore

Piggelin: Säg till när ni vill ha planeringshjälp, vi började ju spåna på kokos bröllop för ett tag sedan...

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare