• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Fru E

Hämtar bubblet som står i kylen, klunkklunk klunk skål tjejer!

• nennesjuttioåtta
    Piggelin1 skrev 2009-02-06 14:32:55 följande:
    Hit med bubblet Skååååååååål!!!!
    rajtan tajtan!!!!!
  • Piggelin1

EA, i så fall är vi nog mer inne på New York eller rivieran (har en kompis vars bror gifte sig i Svenska Kyrkan i en liten by strax utanför Nice), men tanken är ju densamma!

• Lapinette

Piggelin - så klart ni måste ha bröllopspartaj! Ni kan ju faktiskt gifta er på en sandstrand och sen ha en fest när ni kommer hem. Men snuva inte vännerna på festen ... då ligger ni nog risigt till.

• Ore

Skål på er!

*dricker några snabba klunkar och ska sedan försöka ringa badrumsplaneraren igen*

• Fru E

Nenne-ja du brukar ju vara rätt lätt att få igång

Hmmm.....ser ut som jag får dricka vårt bubbel själv ikväll om jag vill ha något......maken skulle ev umgås de de andra pojkarna så då blir det en sen kväll. Imorgon är han iväg på förmiddag/eftermiddag och sen försvinner jag på kvällen och på söndag är det kalas, puhh. Har inte ens tid att fira bröllopsdan ordentligt vilket är lite trist

• nennesjuttioåtta

hmmm, jag har 6 missade samtal från min man. Undrar om han vill mig något...?

• Ore

Wiihii, de svarade... Men den jag skulle prata med var upptagen...

• Fru E

Lappis-vi låg risigt till redan när vi kom hem även om vi bjöd till fest. Vi hade inga glödlampor alls i huset och jag menar inga inte ens i frysen eller där ute, inga batterier, inget toalettpapper, massa knäckebrödssmulor i sängen, alla cd/dvd skivor hade de bytt fodral på (vilket tog ett halvår innan vi ens orkade ta tag i att sortera dem igen och ändå får vi inte ihop dem), inga sim-kort i våra jobb/privat telefoner.....

Som plåster på såren fick vi champagne och tryfflar

• nennesjuttioåtta
    Piggelin1 skrev 2009-02-06 14:34:40 följande:
    EA, i så fall är vi nog mer inne på New York eller rivieran (har en kompis vars bror gifte sig i Svenska Kyrkan i en liten by strax utanför Nice), men tanken är ju densamma!
    ÅÅåååh New York, New Yoooork!!!!!
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare