• idans

Vänta med sex

Är bara lite nyfiken...

jag och min m2b är nämligen båda oskuld, och vi bestämde oss från början att vi ville vänta tills vi gift oss. Jag ångrar inte det och är jättetacksam att ingen av oss har haft nån annan innan, helt fantastiskt ju!

Undrar bara... är den nån annan här som tänker som vi? Eller är vi dom enda i världen, ibland undrar man... :)

• Svar på tråden Vänta med sex
  • idans

oj, det blev lite konstigt... hoppas ni ser det jag skrivit i alla fall... :)

• Malin och Joel

Hehe, kan inte låta bli att tänka på min första gång... det hade jag INTE velat vara med om på min bröllopsnatt

Men jag håller med de som säger att sex är inte allt, ni älskar varandra och har en stabil relation och det är det viktigaste Sexlivet kommer ändå gå upp och ner under livet och även om man är klumpig och det kanske inte ens är särskilt skönt i början så lär man sig ju. Övning ger färdighet, som det ju heter

• Taaanja

Helt otroligt att folk kan vänta, sånt beundrar jag :)

Jag var väldigt ung första gången (13 år) med min m2b, men vi var inte tillsammans då. Har bara varit med honom i alla fall, vilket jag är stolt över :)

• Mrs Baom

Jag tycker det är häftigt att ni väntar å spar er för varandra!! Då jag förlorade oskulden var jag 16 å trodde att det var med den killen jag skulle gifta mig med han var 20... haha, nu vet jag bättre är 28 å gift i sommar, vi har en dotter på 2,5 år:)

(Men jag säger inte att man inte kan träffa sin man vid 16 års ålder, men jag gjode det inte:))

• Celeste97

Nej, jag tänker inte som ni, men trivs ni med beslutet så är väl allt frid och fröjd!
    Själv är jag förstås hiskligt nyfiken på varför man väntar, varför man väntar till just giftermålet, och var gränsen för "sex" går. Skulle vara intressant att höra den (som jag antar) religiösa förklaringen!

• ElinPierre

Härligt.. Då kan ni ju verkligen lära er tillsammans!

• ElinPierre

Härligt.. Då kan ni ju verkligen lära er tillsammans!

• Rahel

Good for you!! Tycker att det ar valdigt starkt att vanta! Det gor det hela mer romantiskt och det blir den finaste gavan ni ger varandra pa brollopsnatten... Tank vad speciellt och laddat det kommer att bli.

Jag tanker sjalv vanta med det, absolut! Nej du ar definitivt inte ensam!!!

• RhjärtaJ

Ni är inte ensamma, vi väntar också :)

• Prinsessan84

Vänta bara, tycker att det är jätte vackert att man väntar med sex till sin bröllops natt!

Ni kommer få det jättebra sen ska ni se... Ingen ide att ha bråttom=)

Svar på tråden Vänta med sex