ario skrev 2009-03-23 10:59:50 följande:
jasåå, väljer du barn också innan du föder?Att välja en kille efter hur han är i sängen är lika vikigt som att välja maträtt till middag. Känner du dig hungrig så är du sugen på allt:P hahahJag tycker det låter bara roligare och roligare när folk jämför bilar och killar..Är inte killar mer värda? haha johanna anders skrev 2009-03-22 19:44:17 följande:
För mig är sex en OTROLIGT viktig del i förhållandet!! Har oändligt många vänninor som trodde de träffat mannen i sitt liv till den stund de hade sex med honom.
Säger bara att det finns killar som är helt ohjälpliga i sängen och det är riktigt avtändande!
Om vi vänder på ditt "maträttsargument" Låt säga att du får välja att endast äta en enda maträtt för resten av ditt liv... Inte f.n går man och väljer en maträtt man aldrig smakat då med risk för att den smakar helt vidervärdigt... =)
Och barnkommentaren, hade inte velat ha barn med någon som inte kan tillfredsställa mig i sängen, vi har två helt fantastiska söner pga flitigt och underbart sexliv =)
Det är det mest fantastiska vi gjort i hela mitt liv och de ska vara mina näbbar på vårt bröllop.
Tack för mig