• Jojjo82

Jag lånar ut...

Jag har nu varit på Ikea och handlat på mig snuskigt mycket prylar inför bröllopet och jag kom att tänka på att detta nog bara kommer att användas en gång om jag inte hittar någon som vill låna grejerna till sitt bröllop! Tänkte därför starta en tråd för gratis uthyrning av använda men ej förbrukade bröllopsgrejer.
    Så detta är vad jag har som vem som helst här inne får låna gratis mot att ni själva hämtar och lämnar tillbaka grejerna:

Hämtas i Örnsköldsvik:

78 champagneglas
    35 beiga tallrikar
    14 vita lakan
    36 värmeljushållare

Så, nu är det ER tur att värna om era medbrudars ekonomi och miljön!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-18 13:37
    Jag reserverar mig för eventuella förluster av grejerna, då vi tänkte ha ett sjujäkla party!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-26 20:05
    Vad underbara ni är tjejer! Vilket gehör för tråden Hoppas att ni fortsätter lägga ut era bröllopsgrejer för utlåning! KRAM!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-22 09:09
    www.delarmedmig.se

• Svar på tråden Jag lånar ut...
  • anniv82

Finns det någon snäll själ som skulle vilja mail mig ocksålite festhäfte..
    Tackar så mycket på förhand..

anniv82@hotmail.com

• J D

anniv82 skrev 2009-04-07 08:18:49 följande:
    Finns det någon snäll själ som skulle vilja mail mig ocksålite festhäfte..Tackar så mycket på förhand..anniv82@hotmail.com

Snälla, det finns en tråd för festhäften www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3356169.html använd den istället så vi slipper en massa mailadresser i denna tråd. Och när det i festhäftestråden finns en person som delar ut sitt festhäfte får du gärna inboxa henne personligen istället för att skriva i tråden. Det blir så mycket tråkigare för oss andra som bevakar tråden annars.

• TinkieWinkie

Oj! Bra information för en nybörjare som jag. Finns sånt att läsa nånstans eller är det learning by doing?

J D skrev 2009-04-07 09:15:06 följande:

Snälla, det finns en tråd för festhäften www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3356169.htm... använd den istället så vi slipper en massa mailadresser i denna tråd. Och när det i festhäftestråden finns en person som delar ut sitt festhäfte får du gärna inboxa henne personligen istället för att skriva i tråden. Det blir så mycket tråkigare för oss andra som bevakar tråden annars.
  • J D

TinkieWinkie skrev 2009-04-07 17:09:17 följande:
    Oj! Bra information för en nybörjare som jag. Finns sånt att läsa nånstans eller är det learning by doing? J D skrev 2009-04-07 09:15:06 följande:

Haha, learning by doing skulle jag tro, Det blir så tråkigt när man har bevakade trådar och så står bara irrelevant information när man tror att det är ngt nytt kul. Vilket kanske den här posten också är iofs men tja .

• 20090725

jo, men det e ju roligare än en mailadress
    J D skrev 2009-04-07 17:24:49 följande:

Haha, learning by doing skulle jag tro, Det blir så tråkigt när man har bevakade trådar och så står bara irrelevant information när man tror att det är ngt nytt kul. Vilket kanske den här posten också är iofs men tja .
  • MissieA
    Tindragull skrev 2009-04-06 21:57:28 följande:
    Jag hjälper gärna till och gör monogram i datorn. Närsomhelst!
    Vill du göra ett fint till mig då? Med S&A och vårt fina datum 090509, som du med älskar så mycket hihihi.
  • Tindragull

Francis: Ska ordna det! Jobbar i natt så det får bli i morgon!
    Du kan väl inboxa dessa uppgifter till mig och din mailadress, så jag vet vart jag ska skickad den?

MissieA: Fixar det i morgon. Inboxa gärna önskemål och en mailadress jag kan skicka monogrammen till sen.

• Tindragull

erika26: Glömde ju dig! Vore bra om du kunde inboxa speciella önskemål och en mailadress jag kan skicka monogrammet till sen!

• Tindragull

Kommer ha 25 meter organza att låna ut sen med förresten! Vi ska ha det som löpare! Efter 9 maj alltså i Halmstad.

• giz83
    TinkieWinkie skrev 2009-04-05 19:31:42 följande:
    Jag hoppas kunna låna ut 80 stolsöverdrag för jag SKA sy såna, nu har jag kommit på hur jag kan få ut 2 per lakan. Ska bara få tummen ur också..Efter 4 juli Göteborg
    varför kunde du inte bo i sthlms trakten för???
    hade sååå gärna vilat låna de till mitt som är nästa år, men iaf..
    men du kanske kan tala om hur man gör för att få ut två per lakan istället?
Svar på tråden Jag lånar ut...