• Jojjo82

Jag lånar ut...

Jag har nu varit på Ikea och handlat på mig snuskigt mycket prylar inför bröllopet och jag kom att tänka på att detta nog bara kommer att användas en gång om jag inte hittar någon som vill låna grejerna till sitt bröllop! Tänkte därför starta en tråd för gratis uthyrning av använda men ej förbrukade bröllopsgrejer.
    Så detta är vad jag har som vem som helst här inne får låna gratis mot att ni själva hämtar och lämnar tillbaka grejerna:

Hämtas i Örnsköldsvik:

78 champagneglas
    35 beiga tallrikar
    14 vita lakan
    36 värmeljushållare

Så, nu är det ER tur att värna om era medbrudars ekonomi och miljön!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-18 13:37
    Jag reserverar mig för eventuella förluster av grejerna, då vi tänkte ha ett sjujäkla party!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-26 20:05
    Vad underbara ni är tjejer! Vilket gehör för tråden Hoppas att ni fortsätter lägga ut era bröllopsgrejer för utlåning! KRAM!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-22 09:09
    www.delarmedmig.se

• Svar på tråden Jag lånar ut...
  • lillabruden

hejsan!

Jag har nyss skrivit lite på önskelistan (behöver bänkar/stolar till den 25juli ) men kom på, hur ska man ta kontakt med någon som behöver det man själv har? Kanske man måste skriva sin mail...? eller använder alla sin alias från BT som jag?

Tips för glas; 6st små champagneglas kostar 39kr på Ica Maxi Toftamäs/malmö

• 20090725

har du lagt ut det du vill låna ut, så kan man maila dig genom delar med mig! så man får tag i personen, dock så läste jag att det mailet kunde hamna i skräp posten så man får nog kolla där oxå!

• Francis

Var det någon som hade champagneglas i närheten utav gbg?

• Megi

Finns det någon som lånar ut stolsöverdrag? behöver ca 150 st nästa år =)

• Jojjo82

Nu har jag fått i ordning min nya dator, så jag kan börja uppdatera hemsidan med lite nya/bättre features!

* Jag skall lägga in en ny flik som heter "skicka meddelande" så att man kan skicka ett meddelande till någon när man vill och inte bara när man vill låna något.

* Det ska vara möjligt att uppdatera sina användaruppgifter, t.ex. e-mail, lösenord osv.

* Sidan ska bli MYCKET snyggare!! Jag lovar :)

* Jag ska försöka implementera en almanacka, så att man kan se om och när sakerna är utlånade (Bra förslag JD!)

* Jag ska fixa ett betygssystem, så att man kan betygssätta personer man lånar ut till, så att det blir säkrare utlåningar. T.ex. om någon inte lämnar tillbaka grejerna i tid, om man skött sig jättebra eller om man förstört någonting, så ska man kunna bli "straffad" resp. "hyllad" för det.

* Mailfunktionen skall ses över, så att inte så många mail hamnar i spam-korgen.

* ...

Kom hemskt gärna med förslag på vad jag kan fixa mer!
    150 registrerade användare!!

/ Johanna

• Holi

Någon som har en slöja att låna ut i Borås eller uppsala-trakten??? *blink blink* Behöver den 1 augusti. *Hoppas*

• lillabruden

jag tycker sidan är fin iallafall, behöver inte mer smink

Jojjo82 skrev 2009-06-16 12:17:00 följande:
    Nu har jag fått i ordning min nya dator, så jag kan börja uppdatera hemsidan med lite nya/bättre features! * Jag skall lägga in en ny flik som heter "skicka meddelande" så att man kan skicka ett meddelande till någon när man vill och inte bara när man vill låna något.* Det ska vara möjligt att uppdatera sina användaruppgifter, t.ex. e-mail, lösenord osv.* Sidan ska bli MYCKET snyggare!! Jag lovar :)* Jag ska försöka implementera en almanacka, så att man kan se om och när sakerna är utlånade (Bra förslag JD!)* Jag ska fixa ett betygssystem, så att man kan betygssätta personer man lånar ut till, så att det blir säkrare utlåningar. T.ex. om någon inte lämnar tillbaka grejerna i tid, om man skött sig jättebra eller om man förstört någonting, så ska man kunna bli "straffad" resp. "hyllad" för det.* Mailfunktionen skall ses över, så att inte så många mail hamnar i spam-korgen.* ...Kom hemskt gärna med förslag på vad jag kan fixa mer!150 registrerade användare!!/ Johanna
  • 20090725

jag har en slöja, men jag bor i göteborg! å vi åker på resa den 29 juli å kommer hem 12 augusti, men om du har tid att hämta den så får du gärna låna den om du vill! men då får förvara den tills vi kommer hem igen!Holi skrev 2009-06-16 20:08:51 följande:

Någon som har en slöja att låna ut i Borås eller uppsala-trakten??? *blink blink* Behöver den 1 augusti. *Hoppas*
  • mammatilltvå

satt och klickade runt på aftonbladet.se, och bestämde mig för att tipsa dem om denna sida
    skickade in ett mail med tips, så nu får vi se om de nappar...

ha en bra kväll tjejer!

• Jojjo82

Spännande! Då måste jag fixa lite med designen, så att man har något att visa upp!

mammatilltvå skrev 2009-06-17 18:48:19 följande:
    satt och klickade runt på aftonbladet.se, och bestämde mig för att tipsa dem om denna sida skickade in ett mail med tips, så nu får vi se om de nappar... ha en bra kväll tjejer!
  • aalexandra

Haha, vilken press genast.. Sidan är helt fantastisk, med denna designen eller någon annan. Det ska du veta. DU har gjort ett helt fantastiskt jobb och jag hoppas verkligen att det blir en storsäljare när det spridit sig lite.

Jojjo82 skrev 2009-06-17 20:05:25 följande:
    Spännande! Då måste jag fixa lite med designen, så att man har något att visa upp!
  • Jojjo82
    aalexandra skrev 2009-06-17 21:21:06 följande:
    Haha, vilken press genast.. Sidan är helt fantastisk, med denna designen eller någon annan. Det ska du veta. DU har gjort ett helt fantastiskt jobb och jag hoppas verkligen att det blir en storsäljare när det spridit sig lite.
    Vad gulliga ni är alla! Tack så mycket, det värmer att höra (speciellt nu när jag kommit hem efter världens i särklass värsta klippning och jag nu ser ut som en skabbig tant )!
    Det är roligt att det verkar bli något av alla mina miljarders projekt och det är roligt att det finns så många givmilda och generösa människor där ute som är så villiga att hjälpa andra. Det ligger i tiden det här med att hjälpa till tror jag
  • aalexandra

Haha ja lågkonjunktur o allt.. Du förtjänar lite beröm då och då

Jojjo82 skrev 2009-06-17 21:26:42 följande:
    Vad gulliga ni är alla! Tack så mycket, det värmer att höra (speciellt nu när jag kommit hem efter världens i särklass värsta klippning och jag nu ser ut som en skabbig tant )! Det är roligt att det verkar bli något av alla mina miljarders projekt och det är roligt att det finns så många givmilda och generösa människor där ute som är så villiga att hjälpa andra. Det ligger i tiden det här med att hjälpa till tror jag
  • Ne11ie

Jag har en lång slöja om det är av intresse som jag skulle kunna låna ut :)

Holi skrev 2009-06-16 20:08:51 följande:
  • lillabruden
    aalexandra skrev 2009-06-17 21:21:06 följande:
    instämmer i kör
  • Diz

Men tjejer, går inte denna tråden ut idag?

• ElinPierre

Jojjo- Jag behöver ändra min e-mail adress.. Hur gö jag?

• Jojjo82

Maila från den mailadress du registrerat (om den fungerar...) till info@delarmedmig.se och skriv vilken mailadress du vill ändra till, så ändrar jag den ikväll efter jobbet
    Snart kommer ni att kunna göra detta själva och det blir ju lite enklare...

ElinPierre skrev 2009-06-18 11:39:46 följande:
    Jojjo- Jag behöver ändra min e-mail adress.. Hur gö jag?
  • Humlan66

Tjenare.. nu va det några år sedan denna sidan användes  men iden är så jäkla bra så jag tycker vi alla sätter fart på den igen eller vad säger ni ?

Det är ju toppen om man kan låna gratis av andra och själv kunna låna ut något ,Tänk va pengar man spar

www.delarmedmig.se/

In och sätt fart på sidan vet ja

Svar på tråden Jag lånar ut...