• Jojjo82

Jag lånar ut...

Jag har nu varit på Ikea och handlat på mig snuskigt mycket prylar inför bröllopet och jag kom att tänka på att detta nog bara kommer att användas en gång om jag inte hittar någon som vill låna grejerna till sitt bröllop! Tänkte därför starta en tråd för gratis uthyrning av använda men ej förbrukade bröllopsgrejer.
    Så detta är vad jag har som vem som helst här inne får låna gratis mot att ni själva hämtar och lämnar tillbaka grejerna:

Hämtas i Örnsköldsvik:

78 champagneglas
    35 beiga tallrikar
    14 vita lakan
    36 värmeljushållare

Så, nu är det ER tur att värna om era medbrudars ekonomi och miljön!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-18 13:37
    Jag reserverar mig för eventuella förluster av grejerna, då vi tänkte ha ett sjujäkla party!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-26 20:05
    Vad underbara ni är tjejer! Vilket gehör för tråden Hoppas att ni fortsätter lägga ut era bröllopsgrejer för utlåning! KRAM!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-22 09:09
    www.delarmedmig.se

• Svar på tråden Jag lånar ut...
  • Jojjo82

Kan ni kolla om ni angivit rätt mailadresser på delarmedmig.se? Det ska inte vara några problem att skicka mail, men är det problem så måste jag försöka kolla på vad som är fel...
    Ni kollar er mailadress under "mina sidor".

jivab skrev 2009-05-09 02:25:05 följande:
    jag fick ju aldrig dit mail
  • 20090725

Jag hade skickat ett mess i hennes gästbok. Fast jag hade glömt att skriva min mail adress, prövade att skicka genom delarmedmig idag så vi får se om det kom fram!

Jojjo82 skrev 2009-05-09 16:32:09 följande:
    Kan ni kolla om ni angivit rätt mailadresser på delarmedmig.se? Det ska inte vara några problem att skicka mail, men är det problem så måste jag försöka kolla på vad som är fel...Ni kollar er mailadress under "mina sidor".
  • jivab

vist har det kommit fram men det e bara det att den hamnar på skäpp posten ... kommer att ta kort på tårtställningen senare i kväll eller imorgon ok just nu hinner jag ej håller på att sy klänningar till mina brudnäbbar

• Jojjo82

Nu kan ni lägga upp bild till er annons, uppdatera tidigare inlagda annonser med bilder och titta på bilderna i förstorat format.

Nu ska jag ta en paus från delarmedmig.se i ett par veckor, för jag gifter mig nämligen om två veckor och det visade sig att vi inte hade allt riktigt planerat än inför dagen D än

Det mesta ska dock fungera nu på sidan så fortsätt att lägga in annonser! 113 registrerade användare för tillfället!!

• giz83

Jojjo82-->
    tack så mycket gumman för en underbar sida!!!
    jag hoppas att din dag kommer att bli lika underbar som jag hoppas att min blir...=)

massa riskastning åt ditt håll

• 20090725

puffar upp den här sidan lite! och slår ett slag för delarmedmig.se

hoppas på att fler folk lägger in saker där nu när de e massa som gifter sig!

• nu gifter vi oss

Jojjo - har du gift dig nu?
    Eller kanske nån annan kan svara. Jag vill logga in...men verkar inte minnas exakt vad jag hade för användarnamn och lösenord.
    Har sökt igenom min mail men verkar inte hitta nåt bekräftelsemail, skickades det ut ett sådant vid registreringen? Kan nån isf säga från vilken adress eller nåt annat jag kan använda som sökord i mitt mailprogram?

• nu gifter vi oss

Ursäkta mig, "ett par veckor" från 10 maj blir ju inte idag.
    Så frågan går alltså helt till er andra i tråden som har registrerat er.

• 20090725

nej, jag tror inte jag fick något sådant mail faktist! har kollat igenom min mail oxå å inte hittat något*!

men skicka ett mail till info@delarmedmig.se å kolla om hon kanske kan ta fram uppgifterna till dig! eller skriv i hennes inbox här på BT

• Spaceladyn

Jag vill låna 50 vita tygservetter till den 11/7. Bor i Halmstad men delar av Skåne skulle fungera...

Svar på tråden Jag lånar ut...