• Jojjo82

Jag lånar ut...

Jag har nu varit på Ikea och handlat på mig snuskigt mycket prylar inför bröllopet och jag kom att tänka på att detta nog bara kommer att användas en gång om jag inte hittar någon som vill låna grejerna till sitt bröllop! Tänkte därför starta en tråd för gratis uthyrning av använda men ej förbrukade bröllopsgrejer.
    Så detta är vad jag har som vem som helst här inne får låna gratis mot att ni själva hämtar och lämnar tillbaka grejerna:

Hämtas i Örnsköldsvik:

78 champagneglas
    35 beiga tallrikar
    14 vita lakan
    36 värmeljushållare

Så, nu är det ER tur att värna om era medbrudars ekonomi och miljön!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-18 13:37
    Jag reserverar mig för eventuella förluster av grejerna, då vi tänkte ha ett sjujäkla party!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-26 20:05
    Vad underbara ni är tjejer! Vilket gehör för tråden Hoppas att ni fortsätter lägga ut era bröllopsgrejer för utlåning! KRAM!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-22 09:09
    www.delarmedmig.se

• Svar på tråden Jag lånar ut...
  • giz83

jivab--> visst är det du som har en tårtställning på delarmedmig.se också?
    mailade dig, men vet inte om det kom fram. och sen vet jag från andra att vissa tar det för spam...=)
    man kanske ska skriva nått extra för att man inte ska tro att det bara är skräppost???!!

• giz83

jojjo82--> hur lägger man upp bilder? såg att du kunnat göra det? har den funktionen inte blivit funktionabel än?

• Jojjo82

Jag jobbar på den nu och den borde vara färdig ikväll. Jag har hårdkodat in mina bilder i databasen bara för att se att jag kan visa dem :)

giz83 skrev 2009-05-08 10:14:22 följande:
    jojjo82--> hur lägger man upp bilder? såg att du kunnat göra det? har den funktionen inte blivit funktionabel än?
  • giz83

jojjo82--> jaha...=) ok men då väntar jag snällt på att det blir färdigt då...=)

• jivab

vist e det jag ... mail från dig har jag ej fått får kolla upp det igen då

giz83 skrev 2009-05-06 20:56:45 följande:
    jivab--> visst är det du som har en tårtställning på delarmedmig.se också?mailade dig, men vet inte om det kom fram. och sen vet jag från andra att vissa tar det för spam...=)man kanske ska skriva nått extra för att man inte ska tro att det bara är skräppost???!!
  • giz83

hmmm konstigt..tror att jag har mailat...=)
    men jag kan maila igen

• 20090725
    jivab skrev 2009-05-06 16:05:12 följande:
    vist har jag det kan skicka det till dit mail om du vill
    hej igen! hade du lust att skicka en bild på ställningen?
  • jivab

jag fick ju aldrig dit mail

20090725 skrev 2009-05-08 17:59:37 följande:
    hej igen! hade du lust att skicka en bild på ställningen?
  • 20090725

jag skrev i din gästbok här på bt.... tror jag.... hmmm... jag testar att maila dej igen då!!

jivab skrev 2009-05-09 02:25:05 följande:
  • 20090725

hehe... såg nu att jag skrev till dig i din gästbok, men glömde skriva med min mailadress... men jag har nu skickat ett mail genom delarmedmig.se

jivab skrev 2009-05-09 02:25:05 följande:
Svar på tråden Jag lånar ut...