• Jojjo82

Jag lånar ut...

Jag har nu varit på Ikea och handlat på mig snuskigt mycket prylar inför bröllopet och jag kom att tänka på att detta nog bara kommer att användas en gång om jag inte hittar någon som vill låna grejerna till sitt bröllop! Tänkte därför starta en tråd för gratis uthyrning av använda men ej förbrukade bröllopsgrejer.
    Så detta är vad jag har som vem som helst här inne får låna gratis mot att ni själva hämtar och lämnar tillbaka grejerna:

Hämtas i Örnsköldsvik:

78 champagneglas
    35 beiga tallrikar
    14 vita lakan
    36 värmeljushållare

Så, nu är det ER tur att värna om era medbrudars ekonomi och miljön!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-18 13:37
    Jag reserverar mig för eventuella förluster av grejerna, då vi tänkte ha ett sjujäkla party!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-26 20:05
    Vad underbara ni är tjejer! Vilket gehör för tråden Hoppas att ni fortsätter lägga ut era bröllopsgrejer för utlåning! KRAM!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-22 09:09
    www.delarmedmig.se

• Svar på tråden Jag lånar ut...
  • missbilly

Nu funkade det när jag reggade om mig!! =)
    Tack =)

Jojjo82 skrev 2009-05-01 17:53:44 följande:
    Vad har du reggat för användarnamn? Jag hittar ingen användare som heter missbilly...Testa att regga om dig, eller inboxa mig din mailadress så ska jag kolla om du registrerat dig i något annat namn.
  • Suss o Jonas

Nu har jag reggat mig.
    Än så länge har jag bara små gröna betonghjärtan att låna ut men det lär bli mer ju närmare jag närmar mig mitt eget bröllop (7/8-09)

• Jojjo82

Kanonbra!

Suss o Jonas skrev 2009-05-02 18:13:14 följande:

Nu har jag reggat mig.Än så länge har jag bara små gröna betonghjärtan att låna ut men det lär bli mer ju närmare jag närmar mig mitt eget bröllop (7/8-09)
  • aalexandra

Om man öppnar ögonen med andra ord

Jojjo82 skrev 2009-04-29 21:42:25 följande:
    Den finns längst ner i resultatlistan när du har sökt efter saker att låna.
  • lindab87

Hej !

Kan man inte se annonserna någonstans?
    Eller är det bara jag som inte kan det??

• lindab87
    lindab87 skrev 2009-05-02 21:58:23 följande:
    Hej !Kan man inte se annonserna någonstans? Eller är det bara jag som inte kan det??
    Nu funka det fick logga ut och in igen bara !
  • lillabruden

nu har jag lyckats logga in och lägga ut mina annonser om utlåning

• Jojjo82

Underbart

lillabruden skrev 2009-05-03 15:39:17 följande:
    nu har jag lyckats logga in och lägga ut mina annonser om utlåning
  • Jojjo82

Nu kan ni ändra på era annonser. Gå in under fliken "Mina sidor" och klicka på "mina annonser". Markera den annons ni vill ändra och klicka "ändra markerad annons". I sidan som dyker upp kan ni ändra på annonsen.

Ni kan nu även lägga in önskemål om saker ni skulle vilja låna under fliken "önskelista". Det fungerar som ett vanligt forum där ni lägger in inlägg.

Nästa uppdatering kommer i dagarna och då kommer ni att kunna lägga in bilder till era annonser och uppdatera era redan inlagda annonser med bilder.

• mammatilltvå

en fråga... när jag skulle gå in och ändra datum i en av mina annonser så kom det upp två olika annonser samtidigt, men när jag uppdaterade ena så ändrades den andra och blev likadan. den andra försvann. så nu har jag två likadana och en är helt borta. kan man ta bort annonser? hur isf?

Svar på tråden Jag lånar ut...