• Jojjo82

Jag lånar ut...

Jag har nu varit på Ikea och handlat på mig snuskigt mycket prylar inför bröllopet och jag kom att tänka på att detta nog bara kommer att användas en gång om jag inte hittar någon som vill låna grejerna till sitt bröllop! Tänkte därför starta en tråd för gratis uthyrning av använda men ej förbrukade bröllopsgrejer.
    Så detta är vad jag har som vem som helst här inne får låna gratis mot att ni själva hämtar och lämnar tillbaka grejerna:

Hämtas i Örnsköldsvik:

78 champagneglas
    35 beiga tallrikar
    14 vita lakan
    36 värmeljushållare

Så, nu är det ER tur att värna om era medbrudars ekonomi och miljön!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-18 13:37
    Jag reserverar mig för eventuella förluster av grejerna, då vi tänkte ha ett sjujäkla party!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-26 20:05
    Vad underbara ni är tjejer! Vilket gehör för tråden Hoppas att ni fortsätter lägga ut era bröllopsgrejer för utlåning! KRAM!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-22 09:09
    www.delarmedmig.se

• Svar på tråden Jag lånar ut...
  • lillabruden

ojdå....jag fick fint en röd text som säger att en annan har mitt användarnamn, men det är ju jag ju! gick inte att logga in?

• Jojjo82

Har du registrerat dig förrut med det namnet?

lillabruden skrev 2009-05-01 05:28:48 följande:
    ojdå....jag fick fint en röd text som säger att en annan har mitt användarnamn, men det är ju jag ju! gick inte att logga in?
  • missbilly

Så blev det för mig oxå...
    o jag har testat att regga mig förut men just då dog internet så jag vet inte vad jag fick för lösen... Har testat alla olika jag brukar använda men inget funkar.

lillabruden skrev 2009-05-01 05:28:48 följande:
    [/citat]
    Jojjo82 skrev 2009-05-01 10:54:47 följande:
    [citat]
  • lillabruden

jag har bara registrerat 1gång. och skulle logga in men det blev fel lösen (tror jag..) och så fick jag den texten...

Jojjo82 skrev 2009-05-01 10:54:47 följande:
  • Jojjo82

Jag mailar era loginuppgifter till de mailadresser ni angett.

missbilly skrev 2009-05-01 13:46:41 följande:
    Så blev det för mig oxå...o jag har testat att regga mig förut men just då dog internet så jag vet inte vad jag fick för lösen... Har testat alla olika jag brukar använda men inget funkar.
    [/citat]
    lillabruden skrev 2009-05-01 15:37:32 följande:
    [citat]
    jag har bara registrerat 1gång. och skulle logga in men det blev fel lösen (tror jag..) och så fick jag den texten...
  • josspossgirl1

letar febrilt efter vart man går in.. kan någon ge mig info om det
    *nyfiken*

• lillabruden

ska du ha mailadressen? jag inboxar dig den just in case

Jojjo82 skrev 2009-05-01 16:16:36 följande:
    Jag mailar era loginuppgifter till de mailadresser ni angett.
  • Jojjo82

delarmedmig.se

josspossgirl1 skrev 2009-05-01 16:27:29 följande:
    letar febrilt efter vart man går in.. kan någon ge mig info om det*nyfiken*
  • Jojjo82

Vad har du reggat för användarnamn? Jag hittar ingen användare som heter missbilly...
    Testa att regga om dig, eller inboxa mig din mailadress så ska jag kolla om du registrerat dig i något annat namn.

missbilly skrev 2009-05-01 13:46:41 följande:
    Så blev det för mig oxå...o jag har testat att regga mig förut men just då dog internet så jag vet inte vad jag fick för lösen... Har testat alla olika jag brukar använda men inget funkar.
  • Sommar bruden

Någon som har ca 20 dukar i neutrall färg att låna ut i antingen skåne eller Göteborgsområdet? (Till Maj nästa år)

Jag har registrerat mig på delarmedmig.se. Men det är ingen i mitt närområde som har saker att låna ut. :(

Hoppas på bättre resultat från er på BT!

Svar på tråden Jag lånar ut...