• Jojjo82

Jag lånar ut...

Jag har nu varit på Ikea och handlat på mig snuskigt mycket prylar inför bröllopet och jag kom att tänka på att detta nog bara kommer att användas en gång om jag inte hittar någon som vill låna grejerna till sitt bröllop! Tänkte därför starta en tråd för gratis uthyrning av använda men ej förbrukade bröllopsgrejer.
    Så detta är vad jag har som vem som helst här inne får låna gratis mot att ni själva hämtar och lämnar tillbaka grejerna:

Hämtas i Örnsköldsvik:

78 champagneglas
    35 beiga tallrikar
    14 vita lakan
    36 värmeljushållare

Så, nu är det ER tur att värna om era medbrudars ekonomi och miljön!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-18 13:37
    Jag reserverar mig för eventuella förluster av grejerna, då vi tänkte ha ett sjujäkla party!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-26 20:05
    Vad underbara ni är tjejer! Vilket gehör för tråden Hoppas att ni fortsätter lägga ut era bröllopsgrejer för utlåning! KRAM!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-22 09:09
    www.delarmedmig.se

• Svar på tråden Jag lånar ut...
  • Jojjo82

Det stämmer att låna-delen av sidan inte ligger uppe än. Än så länge kan man bara låna ut grejer. Jag ska jobba med låna-sidan ikväll, men kan inte lova att den kommer igång ikväll, ska göra mitt bästa.

giz83 skrev 2009-04-22 10:58:40 följande:
    den har nog inte hunnit komma igång riktigt...hon skulle ev fixa det ikväll eller imorn...så det är bara att hålla sig till tåls ett tag till...hihi
  • Jojjo82

Hej alla!
    Nu kan ni börja söka efter grejer att låna! Tyvärr så är saken den att det inte är någon som har lagt in några annonser än (förutom jag ), så ni kommer till en början inte att hitta så mycket. Jag ska fixa en mailfunktion ikväll som gör att ni kan kontakta utlånaren från hemsidan om ni vill låna.

Om ni har någonting att låna ut, så lägg in det under låna-ut-fliken, så finns det något att söka efter i databasen.

Om ni vill söka efter allt som finns inlagt, så väljer ni bara att fylla i datum-fältet. Lycka till!

• giz83

jojjo82--> wow!!
    guuud va härligt!!! ja har precis varit inne o checkat läget...=)
    väntar spänt på fler som vill låna ut

• giz83

jojjo82--> kom på en sak till...om man inte bor i närheten av där folk bor, och vill låna iaf...
    kan man skicka sakerna då? ska man ta kontakt med personen som lånar ut?

• giz83

jojjo82--> kom på en sak till. går det att göra så man kan lägga upp bilder på dem? eller ska man maila utlånaren och be om bilder?

• Jojjo82

Hur man väljer att låna ut grejerna låter jag vara upp till var och en att bestämma. Jag ska fixa en mailfunktion ikväll som gör att man kan kontakta vilken användare som helst från hemsidan och skicka ett mail till henne.
    Fortsätt att kolla regelbundet under dagen om det kommit in fler grejer att låna ut. Du har möjligtvis inte något att låna ut efter ditt bröllop? Man behöver inte ha gift sig än för att kunna registrera grejer att låna ut. Jag gifter mig om EXAKT en månad!!! Tjohooo

giz83 skrev 2009-04-23 08:55:29 följande:
    jojjo82--> kom på en sak till...om man inte bor i närheten av där folk bor, och vill låna iaf...kan man skicka sakerna då? ska man ta kontakt med personen som lånar ut?
  • Jojjo82

Bildfunktionen är inte aktiverad än. Jag måste kolla med webhotellet jag har om jag kan köpa till lite extra diskplats för bilder. Just nu har jag den minsta diskplatsen och då rymms det inte så många bilder i databasen...

giz83 skrev 2009-04-23 08:57:57 följande:
    jojjo82--> kom på en sak till. går det att göra så man kan lägga upp bilder på dem? eller ska man maila utlånaren och be om bilder?
  • giz83

jojjo82--> ok men det är ju bra...=) annars kan man ju be utlånaren om man kan få bilder så behöver du inte fixa det...

• lottis77

Jojjo82, Jag blir imponerad av dina kunskaper och att du sitter på kvällarna och lägger ned så mycket tid!! Blir nyfiken, vad jobbar du med? Eller är du bara så här duktig ändå!? Bra jobbat, iallafall!

• guldlockm

Jojjo82, du är grym!

Bra jobbat!

Svar på tråden Jag lånar ut...