• Jojjo82

Jag lånar ut...

Jag har nu varit på Ikea och handlat på mig snuskigt mycket prylar inför bröllopet och jag kom att tänka på att detta nog bara kommer att användas en gång om jag inte hittar någon som vill låna grejerna till sitt bröllop! Tänkte därför starta en tråd för gratis uthyrning av använda men ej förbrukade bröllopsgrejer.
    Så detta är vad jag har som vem som helst här inne får låna gratis mot att ni själva hämtar och lämnar tillbaka grejerna:

Hämtas i Örnsköldsvik:

78 champagneglas
    35 beiga tallrikar
    14 vita lakan
    36 värmeljushållare

Så, nu är det ER tur att värna om era medbrudars ekonomi och miljön!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-18 13:37
    Jag reserverar mig för eventuella förluster av grejerna, då vi tänkte ha ett sjujäkla party!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-26 20:05
    Vad underbara ni är tjejer! Vilket gehör för tråden Hoppas att ni fortsätter lägga ut era bröllopsgrejer för utlåning! KRAM!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-22 09:09
    www.delarmedmig.se

• Svar på tråden Jag lånar ut...
  • 20090725

då skall jag låta dig jobba med sidan ifred, så åtekommer jag lite senare..hehe... ett helt fantastiskt jobb du har gjort, och jag tror du kommer att hjälpa många brudpar i framtiden med detta initiativ! jag hoppas själv att jag kan låna en del och sedan låna ut allt jag kan efteråt!!!!

det hade ju varit helt, underbart som du skrev tidigare att denna sida skulle kuna fixa ett helt bröllop, bara av att låna! det vill jag bidra till iallafall!

• sarahl

jojjo82- är allt ditt utlånat den 8 augusti?

• jivab

har några hårnålar samt brudbåge efter 27/6

• Tindragull

Jag har lyckats registrera mig innan idag, men vi får kanske ge oss till tåls om hon jobbar med sidan nu.

20090725 skrev 2009-04-19 15:31:36 följande:
    hmm... e det bara jag, eller e det någon annan som inte heller kan regristrera sig???
  • jivab

glömde skriva att jag har en tårtställning oxå ;)

• lillabruden

var finns denna brudbåge?

jivab skrev 2009-04-19 17:03:08 följande:
    har några hårnålar samt brudbåge efter 27/6
  • lillabruden

till oss som skulle köpa pavaljong/tält så hade Jula ännu billigare än jysk!
    www.jula.se

• Taaanja

jivab: du bor väll i göteborg? jag skulle gärna vilja låna :)

• J D

jivab skrev 2009-04-19 17:21:07 följande:
    glömde skriva att jag har en tårtställning oxå ;)

Om du bor i Gbg så skulle jag gärna vilja låna den den 8/8.

• jivab

taaanja .. visst bor jag i Bbg , vad e det du vill låna ?

Svar på tråden Jag lånar ut...