• Jojjo82

Jag lånar ut...

Jag har nu varit på Ikea och handlat på mig snuskigt mycket prylar inför bröllopet och jag kom att tänka på att detta nog bara kommer att användas en gång om jag inte hittar någon som vill låna grejerna till sitt bröllop! Tänkte därför starta en tråd för gratis uthyrning av använda men ej förbrukade bröllopsgrejer.
    Så detta är vad jag har som vem som helst här inne får låna gratis mot att ni själva hämtar och lämnar tillbaka grejerna:

Hämtas i Örnsköldsvik:

78 champagneglas
    35 beiga tallrikar
    14 vita lakan
    36 värmeljushållare

Så, nu är det ER tur att värna om era medbrudars ekonomi och miljön!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-18 13:37
    Jag reserverar mig för eventuella förluster av grejerna, då vi tänkte ha ett sjujäkla party!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-26 20:05
    Vad underbara ni är tjejer! Vilket gehör för tråden Hoppas att ni fortsätter lägga ut era bröllopsgrejer för utlåning! KRAM!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-22 09:09
    www.delarmedmig.se

• Svar på tråden Jag lånar ut...
  • therese182

Wow NICE! Har nog en hel del grejjer att låna ut efter den 4:e Juli!

• 20090725

ser helt kanon ut!

en stor tumme upp till dig!!!!

vi va i lokalen å tittade idag å blev mega besvikan, när vi va där sist å bara tittade hur det såg ut, så sa en gubbe där att det finns porslin och glas å bestik till 80 pers!

men icke... det fanns 39 vinglas, 35 vattenglas! miljader bestick, men inte ett enda likadant!

så nu måste vi fixa vinglas å bestick... *suck*

• Linda Louise
    Jojjo82 skrev 2009-04-16 20:37:18 följande:
    Hej alla lånsugna!Nu har jag gjort ett utkast till hur utlåningssidan skulle kunna se ut. Den ligger på www.delarmedmig.seTyvärr har jag inte fått databasen att fungera än, så det går än så länge inte att göra någonting på sidan förutom att klicka runt bland menyerna :-P Jag jobbar för fullt med att kopplingen skall fungera så att ni snart skall kunna låna grejer av varandra!Tänkte att jag lägger ut sidan även fast den inte är färdig än, så att ni kan få tycka till om den och ge kommentarer. Ni kan inboxa mig om ni har kommentarer och förslag på hur sidan skulle kunna användas.OBSERVERA ATT DET INTE GÅR ATT REGISTRERA SIG, LOGGA IN ELLER ANVÄNDA SÖKFUNKTIONERNA ÄN!
    Heja dig! Grymt jobbat!
  • missnartfru

Jätte fin!!! vad duktig du är....

Hej alla lånsugna!Nu har jag gjort ett utkast till hur utlåningssidan skulle kunna se ut. Den ligger på www.delarmedmig.seTyvärr har jag inte fått databasen att fungera än, så det går än så länge inte att göra någonting på sidan förutom att klicka runt bland menyerna :-P Jag jobbar för fullt med att kopplingen skall fungera så att ni snart skall kunna låna grejer av varandra!Tänkte att jag lägger ut sidan även fast den inte är färdig än, så att ni kan få tycka till om den och ge kommentarer. Ni kan inboxa mig om ni har kommentarer och förslag på hur sidan skulle kunna användas.OBSERVERA ATT DET INTE GÅR ATT REGISTRERA SIG, LOGGA IN ELLER ANVÄNDA SÖKFUNKTIONERNA ÄN!
  • xmarsan

Jättefint! Vad duktig du är!

Nu har vi ju inte köpt något till bröllopet eftersom vi ska vara i en lokal som har allt och ordnar allt. Men jag har en del annat som jag ska inventera och kan komma att låna ut framöver.

• giz83

ååååå va najs...=)

hoppas den blir klar snart....=)

kommer det bara att vara bröllopsrelaterade saker på sidan eller kommer det finnas andra saker?

jätte skoj

• ElinPierre

Underbart! Hoppas den kommer igång snart!

• Jojjo82

Jag har anpassat kategorierna efter bröllopsgrejer, men det är jätteenkelt att lägga till fler kategorier, så det är bara att ni tipsar mig om det är något speciellt som ni vill låna ut.

giz83 skrev 2009-04-16 22:30:55 följande:
    ååååå va najs...=) hoppas den blir klar snart....=)kommer det bara att vara bröllopsrelaterade saker på sidan eller kommer det finnas andra saker?jätte skoj
  • giz83

jojjo82---> det är ju perfekt det här...va duktig du är!
    och din m2b för han hade väl haft ett finger med i spelet också?

• marriage09

Superbra sida!!
    En liten tanke bara, finns det en chans att kunna programmera så att sökningen sker både i titeln och i beskrivningstexten? Nu sker ju endast sökningen i titeln, vilket framgår av kommentaren ovanför. Tänkte att det blir lättare att hitta rätt objekt då.

Svar på tråden Jag lånar ut...