• Jojjo82

Jag lånar ut...

Jag har nu varit på Ikea och handlat på mig snuskigt mycket prylar inför bröllopet och jag kom att tänka på att detta nog bara kommer att användas en gång om jag inte hittar någon som vill låna grejerna till sitt bröllop! Tänkte därför starta en tråd för gratis uthyrning av använda men ej förbrukade bröllopsgrejer.
    Så detta är vad jag har som vem som helst här inne får låna gratis mot att ni själva hämtar och lämnar tillbaka grejerna:

Hämtas i Örnsköldsvik:

78 champagneglas
    35 beiga tallrikar
    14 vita lakan
    36 värmeljushållare

Så, nu är det ER tur att värna om era medbrudars ekonomi och miljön!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-18 13:37
    Jag reserverar mig för eventuella förluster av grejerna, då vi tänkte ha ett sjujäkla party!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-26 20:05
    Vad underbara ni är tjejer! Vilket gehör för tråden Hoppas att ni fortsätter lägga ut era bröllopsgrejer för utlåning! KRAM!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-22 09:09
    www.delarmedmig.se

• Svar på tråden Jag lånar ut...
  • giz83

man kan ju ha ett system där den som lånar betalar frakten framochtillbaka så behöver man inte bråka om det.
    och självklart är det ju då upp till den som lånar ut att packa så bra som möjligt så det blir så liten frakt som möjligt.

fraktkostnader med posten går att hitta på posten.se

• ACochP

Vilken bra tråd! Jag behöver låna 6 st kandelabrar, är det någon som har sådana? Vi gifter oss 30 maj i Lidköping.

• Sundvik

Vad är det för kandelabrar?

ACochP skrev 2009-04-08 14:58:15 följande:
    Vilken bra tråd! Jag behöver låna 6 st kandelabrar, är det någon som har sådana? Vi gifter oss 30 maj i Lidköping.
  • Tindragull

Vad kul!
    Jag hade precis samma tanke, men orkade inte ta tag i att göra en sida!

December 2009 skrev 2009-04-08 07:55:23 följande:

Jag blev inspirerad så bett mig karl fixa en sida där vi kan lista per län vad vi hyr ut resp söker Så folk kan annonsera smidigt och gratis Spara lite!
  • Glimta

Hej! Ni som såg bröllopsbonanza, kan inte ni beskriva hur man knyter lakana över stolen??
    Lite OT kanske, så ni får gärna inboxa mig alt. skriva i tråden: Stolsöverdrag.

Tack på förhand!!

• EhjärtarE
    Glimta skrev 2009-04-08 23:08:56 följande:
    Hej! Ni som såg bröllopsbonanza, kan inte ni beskriva hur man knyter lakana över stolen?? Lite OT kanske, så ni får gärna inboxa mig alt. skriva i tråden: Stolsöverdrag.Tack på förhand!!
    www.tv4.se/1.283438
  • ACochP

5-armade i silver hade jag tänkt...

• Francis

Jag har precis varit och köpt 15 st 3-armade ljusstakar som finns till utlåning efter den 4/7

• December 2009
    Francis skrev 2009-04-10 23:34:23 följande:
    Jag har precis varit och köpt 15 st 3-armade ljusstakar som finns till utlåning efter den 4/7
    Kan man få låna dem till 5/12? Kan be en släkting hämta dem i gbg.
  • Francis

Jodå, det ska inte vara några problem. Vi kan ju se sen när sidan kommer upp hur man sätter upp vad man har osv.

December 2009 skrev 2009-04-11 08:00:33 följande:

Kan man få låna dem till 5/12? Kan be en släkting hämta dem i gbg.
Svar på tråden Jag lånar ut...