• Jojjo82

Jag lånar ut...

Jag har nu varit på Ikea och handlat på mig snuskigt mycket prylar inför bröllopet och jag kom att tänka på att detta nog bara kommer att användas en gång om jag inte hittar någon som vill låna grejerna till sitt bröllop! Tänkte därför starta en tråd för gratis uthyrning av använda men ej förbrukade bröllopsgrejer.
    Så detta är vad jag har som vem som helst här inne får låna gratis mot att ni själva hämtar och lämnar tillbaka grejerna:

Hämtas i Örnsköldsvik:

78 champagneglas
    35 beiga tallrikar
    14 vita lakan
    36 värmeljushållare

Så, nu är det ER tur att värna om era medbrudars ekonomi och miljön!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-18 13:37
    Jag reserverar mig för eventuella förluster av grejerna, då vi tänkte ha ett sjujäkla party!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-26 20:05
    Vad underbara ni är tjejer! Vilket gehör för tråden Hoppas att ni fortsätter lägga ut era bröllopsgrejer för utlåning! KRAM!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-22 09:09
    www.delarmedmig.se

• Svar på tråden Jag lånar ut...
  • laris

Någon söt själ som kan tänka sig att låna ut ca 90 champangeglas samt stolsöverdrag i Stockholms eller Leksandstrakten? Vi hämtar och lämnar självfallet!

Själv kommer jag att ha en hel del lakan, tygservetter och några lyktor att låna ut efter den 27/6 i Stockholm

Hoppas någon...

• Dinnajad

Å hur ska du göra det?
    Funderar på om jag ska fixa några men vet inte hur jag ska göra.

inboxa gärna.

TinkieWinkie skrev 2009-04-05 19:31:42 följande:
    Jag hoppas kunna låna ut 80 stolsöverdrag för jag SKA sy såna, nu har jag kommit på hur jag kan få ut 2 per lakan. Ska bara få tummen ur också..Efter 4 juli Göteborg
  • MaryP

Hej alla, jättebra ide i resursspar-anda
    Nån i Norrköpingstrakten som har vinkaraffer att låna ut till 8/8, eller nått annat kul??
    Jag kommer att ha dukar (IKEA-lakan) och vinröda löpare att låna ut efter 8/8, och säkert mer men detta är vad jag vet än så länge.

• TinkieWinkie

Hm, vet inet riktigt, kan återkomma. Har inget mönster klart ´direkt men vet att som jag gör det iaf skulle det ,
    funka
    med li,
    te ,bredar,e och ,
    lite hö
    ,gre st,
    olar

20090725 skrev 2009-04-05 20:17:33 följande:
    åhhh.... vad blir det för mått på dem???
  • TinkieWinkie

Men JÖSSES?? Lilleman stod bredvid och höll visst fingrarna på komma och enter.

Hoppas det gick att läsa:-S

• 20090725

jo då, det gick allt att läsa iallafall!

TinkieWinkie skrev 2009-04-06 18:24:51 följande:
    Men JÖSSES?? Lilleman stod bredvid och höll visst fingrarna på komma och enter.Hoppas det gick att läsa:-S
  • lillabruden
    Tindragull skrev 2009-04-04 13:53:45 följande:
    Eller om du kanske kunde tänka dig att göra det... Dock lite halvbråttom. Gifter mig 9:e maj...
    har gästboxat dig Självklart hjälper jag dig!
  • erika26

jag kan sminka efter oktober. Free!

• Tindragull

Jag hjälper gärna till och gör monogram i datorn. Närsomhelst!

• erika26
    Tindragull skrev 2009-04-06 21:57:28 följande:
    Jag hjälper gärna till och gör monogram i datorn. Närsomhelst!
    till! es-ml
Svar på tråden Jag lånar ut...