• Jojjo82

Jag lånar ut...

Jag har nu varit på Ikea och handlat på mig snuskigt mycket prylar inför bröllopet och jag kom att tänka på att detta nog bara kommer att användas en gång om jag inte hittar någon som vill låna grejerna till sitt bröllop! Tänkte därför starta en tråd för gratis uthyrning av använda men ej förbrukade bröllopsgrejer.
    Så detta är vad jag har som vem som helst här inne får låna gratis mot att ni själva hämtar och lämnar tillbaka grejerna:

Hämtas i Örnsköldsvik:

78 champagneglas
    35 beiga tallrikar
    14 vita lakan
    36 värmeljushållare

Så, nu är det ER tur att värna om era medbrudars ekonomi och miljön!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-18 13:37
    Jag reserverar mig för eventuella förluster av grejerna, då vi tänkte ha ett sjujäkla party!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-26 20:05
    Vad underbara ni är tjejer! Vilket gehör för tråden Hoppas att ni fortsätter lägga ut era bröllopsgrejer för utlåning! KRAM!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-22 09:09
    www.delarmedmig.se

• Svar på tråden Jag lånar ut...
  • TinkieWinkie

först och främst behövs lite beslutsfattande! sen kanske jag behöver hjälp att sy slöja! Ska bara bestämma mig först om jag ska ha eller inte. Vem vänder man sig till som bestämmer sånt?

• lillabruden

hahaha ja du.... börja kanske med att prova slöjor i butiker? Hur du ska ha håret spelar ju också stor roll! Om du ska ha slöja kan jag nog hjälpa

TinkieWinkie skrev 2009-03-29 11:37:23 följande:
    först och främst behövs lite beslutsfattande! sen kanske jag behöver hjälp att sy slöja! Ska bara bestämma mig först om jag ska ha eller inte. Vem vänder man sig till som bestämmer sånt?
  • TinkieWinkie

hehe, vem beestämmer min frisyr då? Hjälp jag behöver en weddingplanner

• lillabruden

www.schick.es/

www.google.se/search&q=br%C3%B6llopsfrisyrer&meta=&aq=0&oq=%22br%C3%B6llopsfr

I början är det jätte överväldigande! men om man börjar nånstans så går det
    TinkieWinkie skrev 2009-03-29 11:43:18 följande:
  • lillabruden

kan man inte spanska så klicka på vänstra sidan, Novios, sen Novios Cuidados och välj en av dem 2

lillabruden skrev 2009-03-29 11:53:41 följande:
    www.schick.es/www.google.se/searchI början är det jätte överväldigande! men om man börjar nånstans så går det
  • lillabruden

nejnejnej
    Novias sen Pelugeira och sedan Galeria fotos
    sorry

lillabruden skrev 2009-03-29 11:56:04 följande:
    kan man inte spanska så klicka på vänstra sidan, Novios, sen Novios Cuidados och välj en av dem 2
  • Tindragull

Hade jag bara vetat hur du ser ut, så hade man ju kunnat tipsa om nån frisyr som passar ditt utseende.

TinkieWinkie skrev 2009-03-29 11:43:18 följande:
  • TinkieWinkie

lillabruden:tack för länkar, får kolla dem sen på en annan dator (den här får man INTE besöka okända sidor enligt sambon)

tindragull: jag är oförskämt snygg :D

• Tindragull

Hahaha!
    Ok, då blev det ju plättlätt! Du kan ha håret precis hur som helst!!!

Sök på google på buduppsättningar så hittar du en massa bilder att inspireras av.

TinkieWinkie skrev 2009-03-29 13:39:16 följande:
    lillabruden:tack för länkar, får kolla dem sen på en annan dator (den här får man INTE besöka okända sidor enligt sambon)tindragull: jag är oförskämt snygg :D
  • TinkieWinkie

är det någon som har karaffer eller champagneglas att låna ut? 4 juli i göteborg

Svar på tråden Jag lånar ut...