• Jojjo82

Jag lånar ut...

Jag har nu varit på Ikea och handlat på mig snuskigt mycket prylar inför bröllopet och jag kom att tänka på att detta nog bara kommer att användas en gång om jag inte hittar någon som vill låna grejerna till sitt bröllop! Tänkte därför starta en tråd för gratis uthyrning av använda men ej förbrukade bröllopsgrejer.
    Så detta är vad jag har som vem som helst här inne får låna gratis mot att ni själva hämtar och lämnar tillbaka grejerna:

Hämtas i Örnsköldsvik:

78 champagneglas
    35 beiga tallrikar
    14 vita lakan
    36 värmeljushållare

Så, nu är det ER tur att värna om era medbrudars ekonomi och miljön!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-18 13:37
    Jag reserverar mig för eventuella förluster av grejerna, då vi tänkte ha ett sjujäkla party!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-26 20:05
    Vad underbara ni är tjejer! Vilket gehör för tråden Hoppas att ni fortsätter lägga ut era bröllopsgrejer för utlåning! KRAM!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-22 09:09
    www.delarmedmig.se

• Svar på tråden Jag lånar ut...
  • erika26
    Tindragull skrev 2009-04-06 21:57:28 följande:
    Jag hjälper gärna till och gör monogram i datorn. Närsomhelst!
    till! es-ml
  • erika26
    till! es-ml
  • erika26
    till! es-ml
  • Tindragull

Nån speciell färg eller textsnitt?
    nån tanke om hur du vill att det ska se ut? Det mesta går att ordna.

erika26 skrev 2009-04-06 21:59:24 följande:
    till! es-ml
  • Cherrybride

Det är ingen här som råkar sitta på en mall till bröllopshäfte? Eller som har gjort färdigt sitt häfte på datorn så man skulle kunna få kika lite, bli inspirerad och kanske stjäla en idé eller flera, så att vi mindre tekniskt begåvade slipper slita sitt hår av stress över detta ;)

Annars: Finns det någon i Uppsala trakten som kan tänka sig att låna ut ett antal vita dukar och rosa löpare, kanske även tygservetter? Jag gifter mig i augusti!

• Tindragull

Jag har mall till två olika.
    Inboxa din mailadress så kan jag skicka dem till dig.

Cherrybride skrev 2009-04-06 23:54:18 följande:
    Det är ingen här som råkar sitta på en mall till bröllopshäfte? Eller som har gjort färdigt sitt häfte på datorn så man skulle kunna få kika lite, bli inspirerad och kanske stjäla en idé eller flera, så att vi mindre tekniskt begåvade slipper slita sitt hår av stress över detta ;)Annars: Finns det någon i Uppsala trakten som kan tänka sig att låna ut ett antal vita dukar och rosa löpare, kanske även tygservetter? Jag gifter mig i augusti!
  • Cherrybride
    Tindragull skrev 2009-04-06 23:59:19 följande:
    Jag har mall till två olika.Inboxa din mailadress så kan jag skicka dem till dig.
    Som jag tidigare sa: Extrem tekniskt obegåvad så du fick mejladressen i gästboken! Haha, har inte varit här så länge och känner mig relativt ny på hur man får mejl och sånt att göra som jag vill!
  • Tindragull

Det är lugnt! Jag såg det och har mailat!

Cherrybride skrev 2009-04-07 00:06:08 följande:
    Som jag tidigare sa: Extrem tekniskt obegåvad så du fick mejladressen i gästboken! Haha, har inte varit här så länge och känner mig relativt ny på hur man får mejl och sånt att göra som jag vill!
  • Francis

Åh! Skulle du kunna göra till med?
    "A & M" och en "Francis"?? Går det att göra ett hjärta i bakrunden utav Francis?

Svar på tråden Jag lånar ut...